你開心啦
日日坐係d女仔隔離
成個金魚佬咁
又樣衰\3/
都唔知你有咩好...
佢有咩咁吸引...除咗成績好
識攪gag...不過唔好笑- -
但係個個都笑果陣我又笑埋
痴的- -
好倦啦
依家對佢係超火爆的
果次見到佢我個樣勁嬲咁走咗
哼
冇啦啦叫主席
好似好好笑咁
有咩咁好笑w0...我同佢都叫識- -
又唔同我講
笑又笑得衰過人
\3/
以後都唔釆佢唔理佢
\333333/
可惡o既Clement
可惡o既金魚佬
可惡可惡可惡
以上為丼他的想法- -
講番...今日red cross有得步操啦
我又唔記得有d字點解
是但啦- -
好倦...要溫中史
閉閉*-*
|