6.12.08
前日冇打blog
又好想講做咗d乜xP""'
有病的. . .前日好倦啦
係咁企係到
同D人敬禮囉- -
佢地好似特登行得好慢咁
攪到我有少少唔舒服- -
Cynthia走黎問我休唔休息
我唔想啦>3<第1次就衰
跟住見到兵乓波個呀SIR- -
O嘴
係喎. . .未講前日咩事TIM= ="
果日speech day
d人好開心啦- -
有假放
想死中. . . .. .
後來Cynthia點咗幾個人去飲水
我係其中1個
佩橋係第2組去飲水o既
哈"""
講埋今日- -
未做哂d鋼琴功課
老師一陣就黎啦-[]-
快d先得
好
係咁先
閉閉囉>.0

|