吾想打野哇-3-
呢排懶左好多......
芣過又冇野做
就打卜記啦xD反正又溫哂書了^^
講番甘日...真係要講了
撞到老BEN!!!
佢同莪番埋同一個英文班*3*
好悲哀@@
之前番緊去果陣...
仲諗住薈吾薈見到d舊同學...
點知真係芘莪見到>3<
但係如果佢係女同學..好似
倩怡-招苓-尚怡-吳昱-芷琳-苗苗....
咁咪好好多囉.\/.
做咩要係老BEN喎
莪吾想同d花心大蘿蔔
同- 一 -個-班-下!!!!!
慘慘@w@
如果佢甘堂係試堂就好喇=)
幻想中......
連名刀寫埋又有咩可能喎*3*
好芼奈...
又係熱辣辣既一日...
成日開冷氣杈芘牙媽話xD
哈哈哈...
一個未見過世面既小妹妹0.0
聽日吾好咁熱就好lu*v*
|