再一次,
又要各林護進發,
bUBu-3-
再一次,
向無聊之路出發xD
好牙...
行去果條路,
熱屎人@@
mISs教現在完成[識"
y0...
搵到d冇乜問題既野黎教囉=)
芣過吾想聽=,=
咁係悶aR嘛
你怪得冰個><
之後芷琳請莪食冷面,
5蚊唷,
抵食nAA``
但係芷琳請b0"xD
佢食得勁快=3=
莪差吾多到小<爸]站先食完@@
超芼耐xD
本來想打比MEI,
玩佢,但係上次玩完之後,
吾敢了-3-
廢事佢嬲...
但係莪好卦住佢=(
當然朋友刀係囉"莪絕對吾係重色輕友^^")
是但啦
跟住番到屋企,
芼人既..??
之後食細撈...
跟住,牙妹入左黎,
原來佢去左買M記,
比莪食=,=
但係莪自己刀買左細撈食b0...
結果就係..
莪要食佢既M記,佢就食莪既細撈=3=
衰妹!!!?
|