唉......
上個星期日夜晚
突然發冷...
好睬個陣已經做晒功課喇...
點知到左凌晨4點到
我覺得好熱...
原來我發燒呀.....
跟住就搵藥食啦....
到左返學個陣...
好似退左燒
咁就返學喇...
點知...
返到學洗左手...
又開始發冷...
lunch個陣就發燒...
我唔早退呀...
因為下就有econ堂呀..
我驚跟唔上..
好睬小玲有帶藥呀..
跟住食左之後就好快冇咩事
出事既就係第二日
= === = = == ======== = = == === == == = = = =
到左第二日
.........
我都唔知點解勁發癲
咩都笑一餐
雖然平時我都係咁
不過唔知點解我特別想笑...
咩都搵黎笑..
其實係個日d野好笑炸wor...
跟住第二日
即係星三到星期五
我都係咁笑...=.=''
我都覺得自己笑得好多呀..
不過讀書都上腦好多...
仲跟得好貼tim呀...
但係....
星期四同金日個頭就好痛...
痛得好西利呀...
唉...
諗住星期四少堂上唔返...
點知又係返左..
不過好睬返左炸..
如果唔係就上唔到調左堂既中化
同埋一d都幾重要既事
係咩事就唔記得左喇..=.=
== = === = ===================== == == === == =
唉...
各位有睇我blog既朋友仔
記得幫我祈禱呀..
我又攰又頭痛
宜家又有少少鼻水
仲有就係就黎 ut 啦..
希望金次我可以考好d啦
考得好我就可以同媽咪講
希望佢下個月23號帶我返大陸探公公婆婆呀
仲有就係班上既同學
感情都有増無減
唔好咁多事發生啦
專心考好個試.
|