.... .□*. _ 我 無 助 的 時 候 ※ 你〞給 我 力 量       

 我 看 到 你〞獨 生 子  

 ●+'... 為 我 _ 釘 死:在 十 架〞上 ↑    

 .... .□*. _ 是 你 醫 治 了 我   

*'’* .. 是 你 從 來〞沒 離 開 過 我 .._ ._..

           by:紫 靜

 

2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


病左 分類: 未分類

唉......

上個星期日夜晚

突然發冷...

好睬個陣已經做晒功課喇...

點知到左凌晨4點到

我覺得好熱...

原來我發燒呀.....

跟住就搵藥食啦....

到左返學個陣...

好似退左燒

咁就返學喇...

點知...

返到學洗左手...

又開始發冷...

lunch個陣就發燒...

我唔早退呀...

因為下就有econ堂呀..

我驚跟唔上..

好睬小玲有帶藥呀..

跟住食左之後就好快冇咩事

出事既就係第二日

= === = = == ======== = = == ===  ==  == = = = =

到左第二日

.........

我都唔知點解勁發癲

咩都笑一餐

雖然平時我都係咁

不過唔知點解我特別想笑...

咩都搵黎笑..

其實係個日d野好笑炸wor...

跟住第二日

即係星三到星期五

我都係咁笑...=.=''

我都覺得自己笑得好多呀..

不過讀書都上腦好多...

仲跟得好貼tim呀...

但係....

星期四同金日個頭就好痛...

痛得好西利呀...

唉...

諗住星期四少堂上唔返...

點知又係返左..

不過好睬返左炸..

如果唔係就上唔到調左堂既中化

同埋一d都幾重要既事

係咩事就唔記得左喇..=.=

 == = === = ===================== == == === ==  =

唉...

各位有睇我blog既朋友仔

記得幫我祈禱呀..

我又攰又頭痛

宜家又有少少鼻水

仲有就係就黎 ut 啦..

希望金次我可以考好d啦

考得好我就可以同媽咪講

希望佢下個月23號帶我返大陸探公公婆婆呀

仲有就係班上既同學

感情都有増無減

唔好咁多事發生啦

專心考好個試.

 



2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


真係感恩 分類: 未分類

金日返到學校

唉....

真係好攰呀...><

小腿個到好酸痛

落樓梯都要就住黎...

心諗金日一定係好難捱嫁喇..

點知..@@

一返到去就話因雨天關係

返上課室

唔洗早會...^^

跟住上到班房

又話陳sir病左無返

多左兩堂吉堂..^^

雖然都係要做野..

不過感覺就舒服過上堂喇..

嘻嘻...

真係好感恩呀..

跟住最後個兩堂經濟堂

我已經真係支持唔住喇..

一上堂講時事經濟

即係金融風暴呀..

我都轉唔到發生咩事咁制..

好睬....

呢兩堂好快過...

真係過得好快...

未曾試過錦快...

一定係主既恩典喇...

令我唔洗錦辛苦呀...><

都好睬金日未開始教新野呀..

都係對下之前d功課炸..

/\/\

所以你話主的恩典係咪夠我用

又常與我同在呢

主真的很體貼呢..

嘻嘻