.... .□*. _ 我 無 助 的 時 候 ※ 你〞給 我 力 量       

 我 看 到 你〞獨 生 子  

 ●+'... 為 我 _ 釘 死:在 十 架〞上 ↑    

 .... .□*. _ 是 你 醫 治 了 我   

*'’* .. 是 你 從 來〞沒 離 開 過 我 .._ ._..

           by:紫 靜

 

2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


雙十節 係旅行日 分類: 未分類

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呵呵...

呢日我地個個都玩得好開心呀..

仲有我地個堆人的

唱詩環節...^^

 



2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


心情輕鬆返d 分類: 未分類

一升上中七...

好多好多既人都同你講大學

一聽到都驚...

加上阿sir同老師講到升大學真係遙不可及咁樣

真係有d灰心失意

不過..

上個星期6

我冇返到教會既感恩會...><晒左呀

就去左BU既information day

呵呵....

本來諗住唔去嫁喇..

因為覺得d dater都可以係網上搵到

點知去左之後收穫真係好多...

了解左大學d課程

仲有收既成績

雖然同老師講既個d都差唔多..

不過唔知點解

由個班大學生同我講既資料

令我覺得我係有機會升到...

就係咁...

自己都努力了....

雖然仲係唔夠...

但我會加油....

各位同學仔..

你地都要繼續加油呀...

大學其實都同我地係有緣嫁...

就睇下努唔努力將書讀好嫁炸....

希望都會係大學見到大家喇...>/\<