今日我好眼訓丫~我記得今日我上咩堂都好眼訓 除左中文堂,因為就黎統評la~溫書大過天 今日係藝發堂到學左一d新既舞步真係好易 一學就識~今日既事得好小就咁完左la 最後我想講~~~ 其實我真係好中2你架 但係我唔夠膽講比你聽丫~ 當我發現我中2你既時候已經 係上年既事黎la~ 我就生日la希望你能夠送我一份值得 讓我留念的禮物 生日倒數5天~我要++油向你表白啊!
都唔明點解今日會咁唔開心
可能係我對一個人的愛
無法傳遞給她
只可能令到自己的身心受到不安呢!
我對你的思念痛愛你都不知道
自從你那天不接聽我的電話那時
我就十分難過
我對你做出那麼多的事
你也感覺不到
希望今天過後我會忘記掉吧
如果我不能忘記......(閱讀全文)