真係好運~咁都入到企財~但係第二個x竟然係視藝
都唔知點攪好
企財8月20,23,25又要反去補課
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
快d過埋個暑假
我想見你丫
等待分發成績表既日子真係很期待
到目前為止:我有不小的科目合格了
但係有很多主科都不如理想
但係我而家想知既就係我去到邊班同
邊啲朋友一齊玩:仲有睇下入唔入到心儀既科目
真係好緊張唷~~~~~~~~~~~~~~~~
都是今天最好可以同自己最好既朋友出去玩~
感覺真好~但係做緊part time個陣
撞到好多朋友丫
都唔知係唔係好淤
成身出哂汗不過做左咁耐真係好臭......(閱讀全文)