``今朝,,十點幾醒左..電聯..十一點幾起身,,刷牙..洗臉..食早餐..睇電視..
''..換衫..晏就十二點幾,,出街..( 其他就唔講Lu... )^^''
``下就五點幾,,番到屋企..電聯..電腦Chat..上網..悶悶中牙*
''..沖涼,,睇電視..電腦Chat..電聯..上左陣網,,熄電腦....=o=''
``夜晚八點幾,,食飯..噢!!!D西檸雞超巧味牙!!!正牙**
''..食完飯,,睇電視..睇完電視,,番房開電腦..電腦Chat..上網..電聯..
``呢排點解咁悶架..??!!悶死我了!!!我不想再做人了...死掉吧!!!
''..日日唔係上網,,就係電聯..唔係電聯,,就係電腦Chat 喎..!!!>o<''
''..有冇D比較特別ge 野黎做下架..??!!恨透了放假牙!!!=_______=''
``今日真係悶死我了!!!巧嬲中...天日又有乜巧做呢..???
''..我諗,,應該冇掛!!!唉,,,,又會悶死掉了!!!>________<''
``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..新香蕉,,又係講會考生牙!!!Hate...''
``訓..!*]\++