``今日,,兩點至起身..其實,,我十一點曾經醒過架..傾電話嘛..!!!呵..*
''..點知,,收左線之後..我就用勁快ge 速度訓番覺喎..!!!我刀唔想架..
''..不過,,今日真係好好訓囉..!!!但係點解我今日訓覺冇好夢發ge ..???卡*
''..起左身之後,,食完早餐..玩電腦..玩玩下,,噢..原來咁就下就4點幾啦喎..
``係MSN,,同牙紀Chat..無端端,,牙紀佢狂震我....
''..我仲以為佢Hand 機..點知,,佢原來係到玩我..不咁樣好玩架咩..=____=''
``夜晚..一路傾電話..一路做數學ge 暑期作業..!!!我幾乖乖..哈*
''..做左一個鐘,,我先做得個幾頁..!!!唉,,以我ge 資質算係咁架啦.....=o=''
``十一點,,先醒起開電腦..做多一陣暑期作業先..好多刀唔識..全部英文..想死咩*
''..我靜係識做用英文表達ge 代數乍..其他刀唔識架啦..!!!算把啦..亂做啦..
``係MSN,,死肥文幫我Down 左「Just Want You To Know 」呢首歌..
''..嘩!!!好野,,我終於有呢首歌啦..唔該晒死肥文牙!!!哈哈..^^*!!!
''..呢首歌超爆好聽牙!!!我又Down 左「Let Me Show You The Way」..
''..呢兩首歌刀係咁好聽架!!!噢....正爆了!!!卡卡..***
``覺Pig..〃