``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2519

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 8 月 17 日  星期三 晴天

 

|*!!英文〃班..

``今朝,,十點幾醒左..電聯..十一點幾比牙媽逼左起身,,衰人牙媽來的..!!!

''..我家姐起身早過我..跟住,,我家姐無端端過黎我間房,,開我部電腦喎!!!

''..哦..!!!原來我家姐係上呂明才學校個網..諗住睇下我同佢自己入到邊班啦..

''..點知,,呂明才個網仲未有得睇喎!!!激氣..!!!咁遲仲未寫喎...哼!!!

``咁我咪繼續用電腦Chat 囉!!!我連牙刀未刷,,就係MSN同楊楊傾Lu..哈*

''..楊楊係林裘謀讀1B 班,,39號學號,,藍社..!!!我相信藍社件體育衫巧令的!!!

``刷牙,,洗臉,,食早餐,,電聯,,電腦Chat,,上AK..*悶 + 眼訓 = 想死*...

''..我咁就傾左成個朝早ge 電話Lu..!!!=o='' 覺得D時間過得太快了..

``晏就一點,,換衫..紮瓣..執野..要去呂明才上英文班Lu..!!!^^*...

''..行去呂明才個陣,,係新城市3樓見到Peter仔同DVd喎....唉,,黑仔*

''..初頭我刀見唔到佢地兩個架!!!係Peter仔叫我,,我先見到佢地乍..

''..Peter:吳維詩!!!,,我:( 呆呆地 )Hello...*=o='' 

''..Dvd竟然說:你條仔呢..???,,妖..頂佢..又嘈乜牙..!!!死串嘴..*

``跟住,,我咪繼續行番去呂明才囉!!!行到呂明才,,等我上3樓先..

''..咦..???點解樓梯個到一個人刀冇ge..???哦..原來D人入晒班房..

''..咁我刀入番班房先..!!!入到去,,坐左Josie( 新同學來的.. )ge 後面..

''..傾偈,,個個人刀話呂明才學校個網冇公報中一編班同編社ge 資料!!!激氣*

''..而且,,呂明才地下又冇壁報係中一編班同編社ge 野喎!!!唉....=o=''

''..學校又話8月17號就會知喎..!!!呂明才刀呃人ge..賤格!!!哼...*

``上堂個陣,,坐係Nancy前面個個男仔勁爆姣牙..!!!嘔心*

''..個男仔又成日問Nancy同Josie野..煩死人..!!!

''..跟住,,個男仔仲要張佢個頭 "唉" 落去佢隔離個男仔個膊頭到喎!!!嘔*

''..咁我咪串下佢囉,,我叫佢:姣西!!!佢啤住我喎..啤我..???我啤大架喎..*

''..跟住佢無端端又同我鬥講「 咩 」喎,,佢刀低能ge..咁刀巧玩架..??!!

''..我先唔理佢牙..!!!我講左一次「 咩 」之後,,就唔睬佢Lu....!!!

``咁我地又傾傾下計,,做下D練習..咁就落堂了..!!!=v=''卡卡..!!!

''..噢,,原來Josie住到上水咁遠架..佢仲要搭一個鐘車程黎呂明才添牙..慘*

''..我同Josie仲交換左MSN添牙!!!哈..等我一陣番到屋企ADD佢先...

``落堂,,同Josie一齊行番去沙田新城市..Josie要搭火車..所以,,就88..了*

''..咁我就繼續行牙行牙行牙..番到屋企,,電聯..電腦Chat..上網..Down 歌..

''..Oh my God!!!「浮誇」呢首歌最尾個到勁恐怖..難天牙..!!!>o<''

''..我之前係電台天過「浮誇」呢首歌,,刀冇咁恐怖架..!!!奇怪*

``係MSN,,我ADD左Josie..同佢傾..佢比左佢個留言板網址我...

''..我刀比左我個日記仔網址Josie..!!!哈哈..^^*!!!

``另一邊,,又係MSN..死人李梓銘又煩住我..佢打埋晒D無聊野喎!!!妖*

''..佢仲叫我打電話比佢,,而且佢比埋佢個電話號碼我喎..!!!

''..李梓銘刀傻傻地ge..我點解要無端端打電話比佢牙..???=o=''

``夜晚七點幾,,沖涼..電腦Chat..整日記仔..打日記仔..上AK..熄陣電腦先*

''..八點幾,,食飯..食左雞翼先,,食完雞翼之後..就冇胃口食飯同埋其他野Lu..

''..跟住,,我牙媽就將D湯倒左落碗飯到..逼我食..最後,,我刀食晒D飯ge..*

``食完飯,,睇電視..十點到,,睇完電視..開番電腦Chat..上呂明才學校個網..

''..唉,,呂明才個網仲係未有中一編班同編社ge 資料!!!激鬼死氣啦..*

``十一點到,,係MSN..Kuma 佢地又ADD我入去傾...*

''..今次又係有Kuma,,肥曾,,Sky,,Winci同埋我..我地女仔又係串Sky..

''..我地愈串愈唔掂..Kuma 發火..跟住,,走鬼左..Sky又成日走鬼左喎!!!

''..最後,,我趕走Sky..加番Kuma..跟住,,我地3個女仔又狂串肥曾!!!笑屎*

``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..新香蕉*..**

``訓**************************

*P•S:

      噢,,肥曾巧掂牙!!!叫我同Kuma 只係玩肥曾佢自己..

     叫我地唔巧玩Winci喎!!!嘩,,肥曾巧錫Winci牙..哈*  

 2005-08-17 06:19 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]