``今朝,,十一點醒左..電聯..十一點幾起身,,刷牙..洗臉..食早餐..睇電視..
''..電聯..睇報紙..悶悶的,,,,*電腦Chat..換衫..執野番英文班..!!!=o=''
``晏就一點幾,,我自己一個行番呂明才..可憐的牙!!!>o<''
''..行到新城市4樓,,見到以前小學校車A車個黃生同黃太...哈*
''..我同黃生同黃太傾左一陣,,就繼續行路去呂明才Lu...*
''..我行到呂明才,,我諗住上1樓啦...!!!=v=''..!!!
''..點知,,呂明才門口寫住英文班ge 課室由1樓..去左3樓喎...''
''..Coz呂明才地下整野..巧嘈!!!所以,,費時咁嘈..就上左3樓喎...!!!
``上到3樓..巧多人企晒係到..過左一陣,,終於入班房Lu..!!!=o=''
''..上到去,,我又係是但搵個位坐低左..個英文老師黎左..點名...!!!
''..尋日坐係我後面個女仔仲未黎..!!!但係,,個英文老師刀開始講課Lu..
''..咁個老師就要我地做練習..做完,,傾偈..我梗係同番尋日識個D同學傾偈啦...*
``唉,,我真係發覺坐係我前面個兩個女仔勁爆姣囉!!!*講明先,,我唔識佢地兩個架*
''..佢地兩個女仔成日同D男仔玩喎!!!把聲又尖..著衫更加著到唔知似咩咁..死姣西*
``今日佢地兩條死姣西第一次問我野,,竟然敲我張台喎..!!!我頂,,敲乜牙敲!!!妖*
''..有個女仔仲要話:喂喂喂,,你知唔知而家老師想我地做乜牙..???
''..妖!!!唔知就咪鬼問我啦,,你唔知唔通我刀會知咩..??!!食矇你地咩...!!!
''..算囉!!!我忍..唔答佢地..吹我麼..???冇禮貌的後果是也...=o=''
''..咁我咪繼續傾番我ge 偈囉!!!跟住,,班FD 叫我天日坐係佢地ge 後面喎..
''..費時我同佢地傾偈傾得咁辛苦..Coz我講野有時細聲得泄嘛...Sor*
``差唔多3點,,坐我後面個個女仔先番黎..個老師用英文話佢巧「早」喎..
''..我地成班係到笑,,咁佢坐番係我後面..我咪問佢點解咁耐先上堂ge.???
''..個女仔話Coz佢要學野..所以至遲左番黎上英文班喎..咁我就繼續傾偈啦..*
``傾傾下偈,,話咁快就落堂Lu..!!!一路落番去地下,,一路傾偈!!!
''..到左地下,,咁我地就Say 886 Lu...!!!又係我自己一個行番屋企...*
''..行行下,,見到我後面又係個2個死姣西!!!勁憎佢地牙!!!黑仔*..!!!
``番到屋企,,食野..睇電視..電腦Chat..電聯..上網..上AK 睇愛情故事..
''..我上AK 上到夜晚七點幾,,沖涼..電腦Chat..電聯..!!!
''..牙媽番屋企,,收線..熄電腦先..食飯..睇電視..電聯..傾電話傾足成個夜晚..開心*
``十點幾,,收線先..開電腦Chat..上網..上網途中,,比Kuma ADD左我入去傾..
''..有Kuma,,Winci,,Sky,,肥曾,,我....仲有巧多人..不過有D人走左..!!!=o=''
''..咁無端端,,Sky串Kuma 喎!!!咁我咪睇嘔唔眼,,咪串番Sky囉!!!
''..我串左Sky勁耐,,勁開心!!!我地幾個女仔問肥曾幫Sky定幫我地女仔個邊..
''..肥曾唔識答,,笑爆嘴!!!最後,,我地刀逼左肥曾答,,肥曾話係我地班女仔!!!卡*
``跟住,,Peter仔又係MSN ADD我..佢同我傾中學D野...勁抵死**
''..之後,,我地又傾D是早非非咁囉..!!!佢仲send 左張圖比我..無聊的**=o=''
``一點幾,,同Peter仔say886..熄電腦..天 mp3..新香蕉*
``訓..﹡**