``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2513

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 8 月 18 日  星期四 雨天

 

``激屎!!!**

``今朝,,十一點醒左..十一點起身,,刷牙..洗臉..食早餐..電聯..睇電視.. 

''..十二點幾,,我家姐無端端話要落去屋企樓下睇下個信箱..!!!痴線*

''..佢話想睇下呂明才有冇寄封信比佢喎..封信係會寫住佢升中3ge 編咩班..

''..我家姐落左去一陣,,上番黎..死氣沉沉咁..!!>v<''

''..oz信箱係冇呂明才封信架..!!!哈哈..抵死喔**

``一點,,開電腦..上呂明才學校個網..!!!

''..諗住睇下今日有冇中一編班同編社ge 資料啦..!!

''..點知,,呂明才個網又係仲未有中一編班同編社ge 資料喎!!

``跟住,,我就上左我自己個日記仔..楊楊留左言比我..!!!

''..原來,,楊楊唔係1B班..係1C班至岩喎!!!佢睇錯名姐..**  

``一點半,,熄電腦..落街..又係去呂明才番英文班牙..^^!!!

''..去到呂明才,,上3樓..我4個FD 刀到齊晒Lu..!!!

''..跟住,,我就張一張台合埋佢地4個張台..一齊傾偈!!!哈哈*

``英文老師成兩點二先黎..!!!喔..!!!老師遲到了..!!!=o=''

''..老師今堂教我地數學..教正負數個陣,,竟然要我地玩猜情尋喎..無聊*

''..咁我地5個就唔玩,,係到傾偈..!!!呵呵... =v='' 

``傾傾下偈,,又做下D數學ge 練習..又落堂Lu..!!^^''

''..落到學校門口,,見到姣西..姣西係到「 喂牙 」Nancy喎..!!!

''..跟住,,我咪叫佢囉:姣西..做咩係到喂我個FD 呀..???

''..姣西即刻啤住我喎..!!!我咪話:死低B仔牙..886!!!

``我同Joic一齊行番沙田新城市..點知,,係呂明才學校個門口..

''..我竟然見到吳維萍喎..!!''..原來,,我家姐同佢D D 補完習之後....''

''..佢地就黎左呂明才到睇下有冇中3D編班資料..!!!=o=''

''..!!!但係佢地最後刀搵唔到喎..!!!抵屎^^!!**

''..我咪唔理吳維萍同張婷婷( 吳維萍個FD )囉..!!!

``咁我就繼續同Joic一齊行番去新城市廣場..!! 

''..點知,,佢地兩個又跟住我地行喎!!!妖,,,,乞人憎..!!>o<''

''..,,我唔理佢地..我同Joic繼續行牙行牙行牙..,,又落大雨喎..!!!

``行到新城市個邊,,我就同Joicsay88 ..我繼續行番屋企..

''..行到新城市4樓,,我後面突然有人叫我..原來又係吳維萍喎..!!

''..咁我咪勁無奈咁同吳維萍一齊番屋企囉!!!=o=''

``番到屋企,,睇電視..電聯..電腦Cht..上網..上AK..!!

``係MSN,,JosicADD我..佢話佢收到呂明才個封信..

''..佢話佢入左1E班喎..唉,,我仲未收信牙!!!我刀想同Josic一班牙..*

''..上網上到夜晚七點幾,,熄電腦..沖涼..食飯..牙媽叫左Piz ut外賣!!

``食完PizaHu,,睇電視..練琴..十點幾,,練完琴..番房開電腦Cht ..''

''..上緊網個陣,, SN同IC 刀突然用唔到喎!!!電腦話我未連線喎.. 

''..,,頂部電腦丫!!!你唔比我上網..?!!哼..!!你食屎屎啦..**

''..咁我咪係到試下個 S 得唔得囉!!!點知,,又唔得喎..,,我唔上..

``咁我就係間房到包中學D書書啦..,,巧厚牙D書..我唔識睇英文架..*

''..一邊天歌仔,,一邊包書仔..!!!哈..包書包左勁耐牙!!!我包書巧慢架..*

``十二點幾,,包完書仔Lu..熄電腦..mp3..新香蕉..^^''

``訓。。。''

 2005-08-19 01:21 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]