``今朝,,起左身之後..傾電話..電腦Chat..我家姐又話要落去信箱拎信喎..
''..咁佢落左去之後,,上番黎..唉丫,,今次佢終於拎到呂明才封信啦喎..**
''..當然,,我家姐梗係我幫拎埋我個封信架啦!!!唉,,我睇到封信..!!!
''..我竟然入左1D 班喎!!!激氣牙..我想1E 班架!!!>o<''
''..我巧想同Josic一齊入1E 班牙!!!嗚嗚...!!!唔制牙..**
''..我刀唔知呂明才D人點編班架!!!編到咁鬼衰架..!!!妖*
``過左一陣,,張婷婷打黎我屋企搵我家姐..咁我天電話架嘛..!!!
''..點知,,我一天電話..我就天到張婷婷係到喊喎..嚇屎我咩..??!!
''..Coz我家姐入左3D 班..佢同我一樣刀係D班喎竟然..!!!=o=''
''..而張婷婷佢地,,就巧多刀入晒3B 班..所以,,我家姐同佢D FD咪巧唔開心囉..
``晏就,,換完衫走人..番呂明才..係呂明才地下,,有個中一編班同編社ge 壁報板..
''..咁我就梗係走左去壁報板到睇架啦..果然,,我真係入左1D 班牙..!!!唉...*
''..我係1D 班,,16 號,,紅社牙!!!此終,,我刀係要跟我家姐一齊入紅社ge..慘慘*
''..跟住,,無端端有兩個女仔係我隔離問我:你讀咩班牙..???我咪話:1D 囉..!!!
''..佢地就話:( 笑 )咦!!!同我地一齊喎..!!!我就話:嗯嗯...( 無奈爆 )!!!
''..佢地又問:你讀邊間架..???我答:陳元喜囉..!!!=o=''
''..其中一個女仔對另外一個女仔話:咦..佢( 我 )咪即係你ge 同學..???
''..另外一個女仔話:唔係牙..!!!我話:我下就班,,佢上就班掛..!!!
''..跟住,,我就上左3樓..我刀唔明頭先個兩個女仔做咩無端端行過黎問我野..
''..我又唔識佢地ge..!!!做咩要係咁問我野喎..巧無辜囉..!!!=''=..
``番到上班房,,同Josic話我入左1D 班牙!!!慘慘的我耶..!!!嗚嗚*
''..巧野!!!原來Josic佢刀係紅社牙!!!哈..點知,,原來個姣西刀係紅社喎..唉..!!!
''..Nancy同Andia就入左1B,,Michelle 就入左1A 班..同姣西一班..!!!
``上堂了,,上上下堂..個姣西拎轉頭望住後面..我就望住黑板啦當然..我留心嘛..哈*
''..點知,,個姣西突然同我講:又唔係望你..!!!我話:你痴鳩線牙??!!我望你??!!
''..跟住,,個姣西就望番前面..冇再出聲Lu..!!!我發覺呢條姣西值得我串..!!!抵串*
``落堂,,又落大雨..!!!Coz我今日要去希爾頓中心到買校服..所以,,要搭巴士..
''..我同Josicsay左88 之後,,就去左呂明才對面個巴士站搭88 K番沙田Lu..
``落大雨ge 原故,,搞到我對鞋濕晒牙..!!!FucK..!!!=o=''
''..番到沙田,,打比媽子..媽子落黎,,買校服..買左$220..一條短褲..一套外套..
``買完,,番屋企..電腦Chat..傾電話..五點幾,,媽子打電話番屋企..吹我沖涼..
''..Coz六點幾我就要出門口,,出去金鐘食飯..幫我叔父慶祝生日喎..!!!
``六點幾,,我同家姐落去樓下搵媽子..跟住,,我地再搭左成半個鐘火車加地鐵ge 車程..
''..終於,,到左金鐘啦!!!去左「 采蝶軒 」食飯,,入到去..有舅父一家同埋我叔公..*
''..舅父見到我,,就同我講:入到黎除左頂帽佢啦..!!!我咪冇出聲囉..我帶Gap帽之嘛..
''..又關佢叉事咩..???..唉,,我表妹勁爆白痴囉..升小3,,仲咁癡佢牙媽( 我舅母 )..
''..幾多歲牙小妹妹???9歲啦牙姐!!!巧心啦..咪再扮低B啦..!!!唉..!!!*
''..我牙媽叫我表妹,,我表妹又唔鬼應我牙媽喎!!!妖,,巧冇禮貌姐..!!!頂*
``我之前刀會同我表妹玩ge..不過,,可能我大左掛..覺得巧多野刀巧低B..
''..所以,,我咪冇再同佢玩囉!!!點知,,我牙媽同舅母勁PK 喎..!!!>o<''
''..佢地竟然對我表妹話:同表姐( 我 )玩啦!!!咁我咪即刻唔望佢地囉..!!!
''..唉,,我唔會同扮低Bge 人玩架..拜託!!!唔巧搵我麻煩啦..勁恐怖牙*
''..過左一陣,,咁我冇乜食野丫嘛..Coz唔岩食..!!!點知,,我舅母叫我食喎..
''..頂佢丫!!!仲要啤住我喎..佢話:你地( 我同我家姐 )食!!!我咪拎頭囉..
''..佢刀痴痴地ge..!!!佢叫我食就食架啦..??!!咁我仲有面ge..???
''..又Coz我家姐今日心情唔巧..同唔到佢D FD一班..所以,,又冇咩食野..卡*
''..我表姐刀可以話比較正常個個ge..!!!不過,,佢一時時會啤住我囉..無奈*
''..最後,,呢餐最值得我留戀ge 就係個碗芒果布甸同叔公個200蚊ge 利是啦..呵*
``食飯個陣,,我家姐竟然話係我邪住佢..搞到佢入左D班喎..!!!
''..Coz我刀係D班嘛!!!咁我咪話佢夠係邪住我..搞到我入紅社落..!!!卡*
``十點,,番到屋企..換衫..電腦Chat..傾電話..上網..上AK..!!!
''..呢排點解我個日記仔巧似有D問題咁ge..??!!Load 得巧耐囉..!!!*
``十二點幾,,熄電腦..天 mp3..新香蕉..*
``訓"))))