``朝早..食完早餐之後,,我咪呆坐係到睇電視囉..同埋傾電話..
''..晏就,,我家姐練完琴落..咪到我練琴囉..!!!悶爆*
``晏就兩點,,走人..到大圍,,噢..大雨..濕晒..!!!=o=''
''..學完琴,,走人..番沙田,,係大眾到行..買左本2006 年ge Schedule Book..
''..買完野,,番屋企..點知,,原來我冇帶鎖匙喎..!!!
''..咁我咪打電話比媽子..問佢拎完鎖匙之後,,去 M 記買雪糕..閃番屋企..
''..大雨..頭先懶得開遮,,所以..我又濕晒Lu..!!!=o=''
''..番屋企,,電腦Chat..Down Joey D歌仔..刀ok 掂*
``夜晚,,睇電視..香港小姐成班刀係豬排8婆..生番靚D先參加香港小姐啦..拜託*
''..呢排勁憎punk Look..著punk ge 人唔好行近落我到..我一定會打巴佢..*
``覺Pig..*
*P•S:
*而家開始我打日記刀唔會打太多架啦..
*可能我開始覺得無聊掛..
*同埋,,我費時我個日記同某D人個日記所打ge 野一樣啦*
*一陣D人話我抄番佢,,我就仆街架啦..大家心照啦下*..