``嚴禁跟風|!||,,跟風..〃"   人氣:2512

                      

 

 

 

 Nickname 

         SZEcC-0-`

  Birth

          814

 

 

« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

 

``!!Guest〃Book...++''

 
最近三個月尚無任何留言
      


2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天

 

××╳.."Punk,,

``今朝,,起左身之後..食早餐..傾電話..=o=''

''..一點幾,,出門口..番呂明才ge 英文班..諗住上3樓..

''..點知,,我聽到1樓好似有D人講野ge 聲..咁我就走入去..

''..果然,,今日真係要係1樓到上堂..我叻叻呢..卡卡*

``上堂,,條姣西又比我串親..真係唔好意思..我係有心架..Coz佢實在太好串..

''..今堂,,Andia唔知點解冇番..!!!臨落堂個陣,,條姣西突然仆街喎..笑瓜我*

''..成班係到條姣西..原來,,姣西佢竟然自己笑自己仆街喎..!!!佩服*

''..落堂,,同Josic同Nancy行番沙田..!!!

''..Nancy勁好笑,,佢要去7仔買野食..比Josic話佢成日刀要食野..哈*

``去到7仔,,Nancy買薯片..我同Josic係7仔入面到等佢..

''..係7仔入面,,竟然比我見到5..6個著Punk Look ge 人喎..!!!

''..Oh Shit..!!!最憎Punk 架啦我..妖,,好鬼黑仔牙..!!!仆*

``Nancy買完薯片,,離開7仔..跟住,,我地3個就係到傾Punk 呢樣野啦..呵*

''..傾傾下,,就到左沙田Lu..同Nancy&Josicsay886..!!!=o=''

``番屋企,,電腦Chat..傾電話..係MSN,,同HeidiChat..!!!

''..原來Heidi寄左封信比我..等我一陣媽子番黎先睇下有冇佢寄比我ge 信啦..*

``我本身傾緊電話..但係,,暫時收左線姐..!!!點知,,我家姐就拎左部電話去用喎..

''..我話我仲要用..跟住,,佢就話好快啦..過左一陣,,老公仔打黎搵我..

''..咁我家姐就比我聽啦..咁我就話一陣先打番比老公仔..跟住,,我家姐番左房..

''..我就行過去..勁爆大聲咁叫佢比番部電話我..跟住,,要我爆晒粗..佢先肯比番我..

''..呵!!!我幾成功..一輪嘴粗口就拎番部電話Lu..卡卡..**再傾過..!!!=v=''

``媽子番黎Lu..!!!點知,,我媽子竟然冇去拎信..!!!丫,,頂..今日至唔拎,,平時又拎..

''..唉,,咁我咪落去拎信囉..!!!好野,,收到Heidi封信..番屋企,,回左信Lu..幾快..*

``覺Pig..++++

 2005-08-22 11:40 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]