冇打一日 日記呀- -''
唔怕呢... 今日都冇咩 突別日發生
都係咁日日 望下靚女咁..
今日又落raining l hate!
算la ..............上化學堂好迷網呀!
都唔明佢 講咩 ....新同學 佢都唔係好明個d la
今日x班個miss 好衰- -'' 新同學黎架嗎 咩都唔識
人生路不熟 佢唔記得交功課姐 又要罰人地留堂
好在今日 我幫佢交簿個時 說服左 miss
睇miss 佢 都個樣都唔會罰人架la 嚇下人姐嗎!
miss 用英文同我講 叫新同學 照落去1樓 一陣佢會自己
去除消個 名 新同學先走得! (我唔知有冇聽錯呢...)
我照咁同個新同學講...睇佢個樣好驚... 班主任堂 miss 叫 賢生帶佢去
樓下..... 賢生幫佢同某一個訓導miss 講除消個名
之後就叫 新同學走- - 錯q左呀!!!!
放學個時 唔多放心! 就走落去x班個miss 問佢 除消左個名未
佢又同我講英文....佢話 where are she? ......
唔見左佢.... 好在佢話 新同學麵交左簿 佢會去除消個名
我上一樓睇下個留堂人名簿 賢生 都未幫佢除消到
個時 心唸 who 咁pk 叫走左 新同學 打籃球個時 賢生話係佢- -
wish 新同學冇咩是la 嚇到我 唔見左佢............................................
|