朋友分3類 知己 好朋友 普通朋友
朋友大把 真心嗎?
知己好想有呀~ 不過搵唔到呢
我只有好朋友呢 -''
咩係知己好友e+真係睇得出 哈~哈
有d朋友 平時係你面前 點扮 同你fd 背後就數臭你 <=好衰- -
有d成日話當你係好朋友 不過ed人 只會係有需要既時侯利用你!<- -''=咁都得
哈哈 ~ 不過 搵既方向錯左 咪 小正佢囉
不過搵到la '' 哈哈
一朝比老豆 嘈醒左 1點之嗎咁早....
之後 好無聊地 玩aoc- -'' 上網同人玩 頂
玩到7點 去真知咪食野 哈哈 同 呀爺 呀婆 食野
今日呀爺見我既食相 佢係到笑~ 哈哈
好開心 佢好來冇笑
呀爺快d好反 同病魔 打過 我一定幫你拖!!!!
反到home 又aoc - -
天日同生哥游水 我要黑d...........