1點鐘起左身..去左生哥度打機
輸左比佢 - -'' 2點好餓走左去食KFC
生哥話個KFC姐姐好 卡wo儀 ...
之後去左游水 勁開心呀!!!
一到門口見到 教練姐姐呀 佢都唔係好大姐.. - -''
好靚女! 呀!!!! 不過佢後面好多鴨仔....
落到POOL 到 我同生哥游左幾個池
生哥係到表演跳水!! 佢叫我又跳
好la 培下佢kid- -'' 係我想跳個時..
比個呀嬸 小 佢話 咩e到比跳水架咩?e個係跳水池黎架 如果唔得唔好亂jump啵!
...好嚇人佢個樣 o咀 之後佢游走左 '' 無奈
本身約左 師兄 游游下見到佢 5秒之後佢又唔見左- -''
之後去左灑太埸 係e個時候 ...!. 悲劇來臨..!...
跟住我地又跳反落水.....係我3點鐘方向有個
著住比堅尼既巧令既姐姐 落水 本人怕羞 立刻令轉面
不過見到本身戴住未鏡既生生 立即除左個鏡 大量個位姐姐 好色呢
講笑姐 <= 
開心得太早 生哥話 唔見左條鑰匙....... 好在最後 有個
好心人 搵反比我地 痛哭流涕!!! 感動- -'' 好好表埸佢.....
!!! 叫寧反去大6 買 d串燒反黎... 叫左3次 3次都冇拎到....!!!
唔值 表埸
|