今 日 sleep足8個鐘........起身之後都係好累
反到學校 raining 哈哈 唔洗排隊
第1 第 2堂....數學 好嚇人 個個都係勁人
13個英文理科班呀 scary 呢 miss 顏講下d
名詞 要中英對照.........................
英文 討論 好多野講呀我- -(中文)
mmc堂 比條 pk 係咁 非禮我 上唔到堂..
之後去左食飯 見到一個好可愛既女仔 巧靚不過比
d男仔圍住
中文堂.......都幾好呀 不過飯氣 上身..... sleep左1 2個字
原來 個個女仔 係新加坡個到黎 英文一定好勁囉...
放學 踢波 ..... 發揮 唔到 5成力....唉 真 條囉 同康仔 踢波
好好玩.........成日串sever佢 哈哈
|