今日係我個日記開張之日.11月7日
返學個陣有好多”陳黃”牙﹜平時都冇甘多既﹃都吾知點解﹛返到學校.又要趕巧課**真煩
yeah!我數學係甘多科中^^^最高分架◎ 73←又係達達堂牙!佢又要講一大堆廢話*又吾改卷喎!頂∼中文堂.有驚冇險又過1day喇∼電腦堂考試‥好在我識姐“吾係都吾知點算」英文過得好快&&&冇教到咩野\\\
放學吾使練波﹁<>牙儀過左健生0<>見到”大家姐’#、行行下就行返興耀;;見到朱生打波///\\=so就坐下睇下︿^又見到5566》─我未見過人著童軍長褲甘型仔架8*never原來5566係想媾我隔離個個架@^!
又見到佢條女出現喇•超吾想佢地一齊﹄
吾知點解*我自己都解釋吾到ˍˍˍ!!
|