今日係2005最後一日\\\但係我都要練波..我出門口過湖山既時候**
我都已經知道我今日跟倪仔我吾會開心得去邊+++果然不出我所料 唉!
珺珺話黎睇我練波#甘就約左係鳴琴度等.點知落左大興南度等我@@” 好彩之後都相遇返
練波個陣..我又不停甘跑&不停甘跑‘‘‘差d又*咬多次柴*︿︿嘻嘻 我罰球開始入得多喇
練完波]]]>就同珺珺去左新屯市度搵野食.但佢話返山景先食喎!!咪又係去左大家樂食∼∼!
跟住上左丫熹屋企..嘩||佢屋企都幾亂下*但佢老豆個間就靚到不得了﹜鴐P星好多牙
但係我吾知點解同佢似曾經相識..人地吾知以為我成日上屋企上到熟哂
一邊睇”再說一次我愛你”&&&”喇叭書院” 一邊睇吾使$既戲+睇睇下尹生就上左黎喇
6點幾∼我地離開左熹屋企過左銀座,,開始”百萬行” 行完銀座就話行過去元朗.真係嬲死我喇
我隻腳又不斷甘行喇又∼∼倪仔話去牙明度[好似] 所以佢就甘離開左”係咪即係放棄甘解
去元朗廣場同珺珺影貼紙相.又搞到一鍋泡甘?佢地又係甘騷擾喎
影完相差吾多要去倒數喇…甘我地就行去新元朗中心搵地方坐低等夠鐘﹞
夠鐘喇!!happy new year !
|