*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


﹏「哈利﹙- 分類: 未分類

我都吾知今日幾點起身喇
只係知道222點落街搵*丫熹*一齊去睇戲
係雅都買完飛.熹話佢媽媽叫佢去搵佢.甘就過左華都>>熱死我喇
搵完人##就返去喇+++時間岩岩好.入場囉...
睇睇下︿︿”yee打比我問我幾時睇完喎))呢個問題真難答
睇戲都555點幾喇,,熹想我留多陣∼但吾得喇 我要返去喇嘛 sorsor



2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


<ˍ“元旦「\ 分類: 未分類

係新元朗中心倒數完..我地去左網吧**第一次喔!!!
珺同熹想去#我就無所謂+但尹記吾想珺去 但最後我地都係去左*
我就玩返我好耐冇玩個game﹃珺就樣樣都玩下甘→我就吾知佢兩個玩咩喇
就係甘又個左一個鐘喇!!甘就行左去西鐵站搭返去屯門.經過屯市park
再行過去青山灣>咖啡灣#係度等日出//可能大家都累了 個個都訓哂係沙灘
有冇訓著就吾知喇∼.個太陽好似出左黎‥跟住d風就吹埋黎凍死我喇
好彩有衫不特至。。仲有人肉暖蛋>>暖哂!!
係時候要走喇-|我地搭巴士去到市中心落車...又行
行完市中心...過田景搵地方坐啦))搭輕鐵個陣我訓著牙
吾係尹記叫一叫←←我吾知自己去左邊“尹記都好勁下*仲有精神架佢
係田景個陣,我訓著係丫熹度 訓訓下尹記要走.就傻傻地甘say bye
之後熹都要返屋企 我同珺就再訓過 我媽媽打電話黎啦 要走喇
返到屋企 比牙媽鬧左幾句之後 我就去左訓 訓個陣熹一直都有打比我
食飯後∼∼開icq mark同我講左d野**令到我覺得[[算吧啦}}
都訓覺實際d﹏﹏﹏訓吧 餅子



2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


.)除夕﹏。都算開心既 分類: 未分類

今日係2005最後一日\\\但係我都要練波..我出門口過湖山既時候**

我都已經知道我今日跟倪仔我吾會開心得去邊+++果然不出我所料 唉!

珺珺話黎睇我練波#甘就約左係鳴琴度等.點知落左大興南度等我@@” 好彩之後都相遇返

練波個陣..我又不停甘跑&不停甘跑‘‘‘差d又*咬多次柴*︿︿嘻嘻 我罰球開始入得多喇

練完波]]]>就同珺珺去左新屯市度搵野食.但佢話返山景先食喎!!咪又係去左大家樂食∼∼!

跟住上左丫熹屋企..嘩||佢屋企都幾亂下*但佢老豆個間就靚到不得了﹜鴐P星好多牙

但係我吾知點解同佢似曾經相識..人地吾知以為我成日上屋企上到熟哂

一邊睇”再說一次我愛你”&&&”喇叭書院”  一邊睇吾使$既戲+睇睇下尹生就上左黎喇

6點幾∼我地離開左熹屋企過左銀座,,開始”百萬行” 行完銀座就話行過去元朗.真係嬲死我喇

我隻腳又不斷甘行喇又∼∼倪仔話去牙明度[好似] 所以佢就甘離開左”係咪即係放棄甘解

去元朗廣場同珺珺影貼紙相.又搞到一鍋泡甘?佢地又係甘騷擾喎

影完相差吾多要去倒數喇…甘我地就行去新元朗中心搵地方坐低等夠鐘﹞

夠鐘喇!!happy new year !