今日返學個個都係度問『 你聽日送吾送朱古力牙? 』so我決定左整朱古力蛋糕比佢地食...
之後上堂就係甘係度諗整左之後比邊個食好呢?? 係甘係度諗zzzzzzz
lunch就上左電腦室睇miss梁比我既網址..抄低d材料**放學去買啦
超搞笑∼kelly同芷yAN係甘行離行去,,,,,好似吾係黎買朱古力甘喎++++++++
甘佢地就去左文具鋪買野,,我就返屋企開始整我既cake喇!!
唉∼第一次整出黎個d都幾好食》但係第二次整就............不過最後都順利甘整哂!!!!
p.s 其實我係第一次整朱古力蛋糕架...仲要係焗既dim*因為我之前整既都係蒸架∼∼ |