朝頭早練完波....打比yee 佢就問我晏d去邊??"之後就話晏d同佢出去
3點9∼珺打黎話陳黃係湖山打緊學界∼甘我就即係搭車過去啦(儀吾去)∼點知去到佢地握手啦!!x你個咩牙
跟住就同芷恩&*牙哥&*桁&*peter&*強爺過左屯門碼頭行黎行去....無無聊聊的=.="
之後我又自己一個返去湖山搵珺)))佢係度做緊紅娘''''甘我廢事阻住佢啦....最尾個兩個都有係埋一齊!!!##
跟住一行5人過左公園傾計&打波個d甘∼珺[[咬牙切齒]]地咬左尹記同倪仔隻手+++慘慘囉
有人想買野飲就過左屯市買喇*.*又話要過海盗船...玩tureOR dare喎,,,,唉∼∼
我地玩下又講下笑,,就係甘我地玩到2300左右(好似) 過左安定再諗去邊..因海盗船d哥哥係度玩[[何仔]]
到最後我地都係返嗮屋企__而牙珺就上左我度訓__個死婆又話兩份食個麵*點知我食得一啖)) 唉

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
其實你知吾知點解我同jb一齊?!.......講真我對佢真係一d感覺都冇架##
只不過覺得同佢好有親切感咋++你知吾知你走個陣我幾甘hurt?!
到你同dd一齊?!”你問我同佢開吾開心→你知吾知我幾甘難受!!!?!?
到你今日走個一刻,,,我都係希望你留低架!!
..
|