*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


差Dd又冇返屋企 分類: 未分類

朝頭早練完波....打比yee 佢就問我晏d去邊??"之後就話晏d同佢出去

3點9∼珺打黎話陳黃係湖山打緊學界∼甘我就即係搭車過去啦(儀吾去)∼點知去到佢地握手啦!!x你個咩牙

跟住就同芷恩&*牙哥&*桁&*peter&*強爺過左屯門碼頭行黎行去....無無聊聊的=.="

之後我又自己一個返去湖山搵珺)))佢係度做緊紅娘''''甘我廢事阻住佢啦....最尾個兩個都有係埋一齊!!!##

跟住一行5人過左公園傾計&打波個d甘∼珺[[咬牙切齒]]地咬左尹記同倪仔隻手+++慘慘囉

有人想買野飲就過左屯市買喇*.*又話要過海盗船...玩tureOR dare喎,,,,唉∼∼

我地玩下又講下笑,,就係甘我地玩到2300左右(好似) 過左安定再諗去邊..因海盗船d哥哥係度玩[[何仔]]

到最後我地都係返嗮屋企__而牙珺就上左我度訓__個死婆又話兩份食個麵*點知我食得一啖))  

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

其實你知吾知點解我同jb一齊?!.......講真我對佢真係一d感覺都冇架##

只不過覺得同佢好有親切感咋++你知吾知你走個陣我幾甘hurt?!

到你同dd一齊?!”你問我同佢開吾開心→你知吾知我幾甘難受!!!?!?

到你今日走個一刻,,,我都係希望你留低架!! ..



2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


傷哂..好凍 感動 分類: 未分類

今日上堂心情 [[返學等lunch.等lunch放學.放學等打波]]

放學就立即打的過LKKC準備啦>>個miss已經企左係門口等我地喇!!好吾好意思dIm@@

開波,,好凍牙!____

原本我諗住慢慢打架..因就黎打學界啦嘛*廢事整到啦 人地好似吾錫身甘打.傻架!!!**仲傻過我牙∼∼

講左都冇用=V=”我地又打得好急,,,我就係甘比cake低左...好傷牙!!佢個地下係石屎地黎架 爆哂缸

最慘吾係比人cake低囉∼∼係我牙媽黎左睇#仲見到我p牙!!頂**

就黎打學界啦...點算牙!!!而家個個都傷哂,,,快d好返啦你地∼∼學界等住我地架!!



2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


生日 分類: 未分類

星期六仲要練波.真可憐.陣間仲要去bbqdim

練完波.返屋企換33.兩點十同sus yee 芒果搭車過去.點知係架車度撞到峰爺&dicky&tommy

會合埋tony&芷恩 我同sus你甘搵爐>出去買野食>燒燒下突然落rain 我第一時間當然收埋個袋啦

佢地個個係度避雨*我就叉住兩條腸係度燒*RAin完我個兩條腸已經食得囉!!哈哈

班人買水槍黎射我...搞到濕哂=3="吾記得幾點喇!芷恩吾知因咩事,,,吾開心就走左喔

燒完d野食就落左beach玩∼買完個排球返黎吾夠5分鐘∼已經比牙哥踢左出sea喇∼∼∼∼無奈爆

之後玩""ture or dare””>>有d人要走啦..mary就買左[[ice]]返黎飲 都吾好飲既 飲完就返大興..

P.S 我要從今日起戒粗牙..你地班死人頭吾好引誘我喔!!