吾知點解....個腦有好多野係度....吾知點先可以del到...可吾可以del錦d野牙!!
個頭就黎爆喇,,,我只係要返d開心既回憶就得喇,,,其他個d可以吾要架喇!!
好煩牙...好躁牙...
點解次次睇完佢寫d野>>我就會吾開心架!!!點解
發現到原來我既xx係甘差架,,,連xx都可以冇,,,我錯係邊,,,
有冇人可以比我依靠住牙***好[[支力]]啊!!!冇人再會救我!!!
今早過去”友愛”啦*諗住睇靜冧三人賽..點知改左去蝴蝶!!!
頂!!個個所謂既球證(比賽既人)oo頂佢個肺牙oo都吾知點樣吹架..球例意識好低囉!!
半場邊度到+三秒+架..你呃我呢個丙組都呃吾到..你點呃甲組既人牙!!!
跟住返學校練波,,今日連最基本既人都好似冇哂甘牙!個人又躁喎**
打比賽個陣,,,,仲躁得勁d///我知我一路都有犯規gg我都吾想架..
攬人個下..我知架..我真係知架..無奈球證吾吹我咪繼續囉..sor sor牙 銘琪
打完波///kelly問我"做咩甘躁??"///講真...我真係吾知架++++!!!好躁牙!!!!><"
冇咩點啦...去到梁植偉∼d女已經好串甘啤住我地,,好似話佢地一定win甘
哈哈...我諗佢地錯了!!!我地陳黃實力吾係靠個樣架...行開啦你地***一個二個都冇球品既,,,
我地客場都可以搞掂你地牙...你地學界點算牙!!!??