lunch前係I.S 個伍sir煩到死,,,搞到我地遲左放....落到去冇哂位坐---
食食食啦,,,玩玩玩啦...補課>>>跟住kelly諗住搵芷恩*點知芷恩聽吾到電話
甘我地就過左孖寶買野食啦...kelly話吾等喇返屋企**我終於見到""佢地""喇!!好耐冇見啦
打比mary問下佢係咪同牙儀一齊????"仲有mark]桁]micheal ]jason
我地一齊返左台山隔離個涼亭‘‘‘成班人狂係度影photo# 1800左右走
p.s 吾知聽日打董玉娣會吾會win呢?!!”希望大家吾好甘盡力打呢場....
如果吾係20號個埸就吾知點算架喇!! |