*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


~~剪**hair//// 分類: 未分類

今日一點幾起身啦.....冇幾耐慧妍&KC就打比我......約我出去......不過吾知去邊喎.......

二點鐘到啦....我就同媽媽落街食野......跟住就過置lok剪hair......因為我想換過個髮型.....

剪完4:30.......頂!!成個人都好柒牙......頂頂頂!!!!........就去吉島join慧妍&甘甘&KC啦.......

行行行啦......又去食cheese蛋糕.......又去食雞翼.......Help!!同慧妍出街食左好多野牙.......

1830左右啦.....我地就走喇.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

吾制牙個頭!!好樣牙!!一定要je野牙!!如果吾係成隻鬆獅狗甘架

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

糟了!!點算牙?!我吾玩喇!!我吾玩呢個game喇!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

死人頭吾好亂講野牙!!我吾想搞到我做人第三者牙!!吾好甘玩反啦!!聽話啦!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好掛住你牙!!好掛住個十日牙!!點解我地兩個既日子得甘短既?!你信下我啦!!

我真係甘吾值得你信任!!不過算啦,,,我希望你係下一埸賽事都會黎睇啦!!因為我真係好想見到你!!



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


**八強__之戰<< 分類: 未分類

--------------------------------------------------

今日十點幾起左身啦.....一路都睇電視甘啦.....原來約左慧妍&王子去食野....無計啦!!!電視迷

睇埋"情牽百子櫃"1445先出門口.....係輕鐵站見到cindy&安美.....甘就一齊上去m記食野啦......

食完就過湖山射下波甘啦......個天又一舊雲都冇喇......好曬好熱牙.....搞到我要除33  ><"

三點幾差吾多d人黎哂.....甘我地都過蝴蝶等打波啦......點知冇訂埸喎......甘就過左湖山到打.....

第一節就7:10輸緊.....跟住我地兩邊兩分兩分甘打到去14:14.......最後我地以21:16嬴左囉......哈哈哈哈

甘就慘喇.....下一場對TWLL牙......點算???".......佢地以38:18羸左陳瑞芝......傻架!!!!!!

之後打左一陣波.....就上左m記食野.....仲同佩君佢地影大合照tim.......好搞笑牙

-------------------------------------------------

點解你會黎左架?!點解你會係我面前出現架?!你出現左,,我又點忘記你呢?!

-------------------------------------------------

死人頭做吾黎睇我比賽牙?!屎忽精...你比賽吾好叫我睇牙下次!!!衰婆

-------------------------------------------------



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


﹞<<食芝士蛋糕‥‥ 分類: 未分類

今日六點幾 個死人頭何靖珺打黎喎 搵我偯計喎 因為佢未夠鍾返學牙嘛

佢明知我訓緊架喇 都仲要打黎 你話係咪超衰衰喇........!!!!

跟住11點幾就到慧妍打黎嘈醒左喇 KC仲同我地傾埋一份tim

下午二時 我就去大興諗住打波啦 點知我地玩玩下又係冇打到 去左吉島到行街喇

我未試過行一次吉島行得甘快架 行行下馬子就走左囉 之後我地就去左m記食野 

食完野 我地又行街街 不過我覺得只係我同慧妍行架囉 KC好似做跟班甘 sm好似夢遊甘

甘甘心不在焉甘既 超得意!! 我地一路行一路笑 慧妍成日係度傻笑 傻架....!!!

之後我地就行左去買泡芙個度買芝士蛋糕食 雖然要$8一絛 但係值得架囉!!

返屋企個陣 見到牙mark&強爺&peter仔 好似有d問題甘既

-----------------------------------------------

笑片 吾睇吾得

  http://waitak.net/jumbo32/4757635.wmv