放學,,去練波..都吾知發生咩事,,d波入極都入吾到..fuck
唉∼*仲仆左落地下,,”撲”一聲..好痛喔 !!
練完波,,答應左珺同佢去游水..跟住返屋企換33過去
游水個陣見到兩條仔,,有個好熟面口..好似係大興見過..跟住一齊玩數字球
2000 就拿淋淋返屋企睇**終極一班** 一路食飯一路睇..
0900 起左身
1000 出門口過和合石
1130 去到和合石
1300 返元朗 食[[點心皇]]
1500 搭車過天水圍
1600 練波 好[[支力]] !!
1900 搭車返屯門
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++