今日係友愛有排球既賽事啦..十點幾啦::就睇Jss對沈記**一路都打得好好 JsS Win
睇睇下""老公就同尹記黎左喇...
十一點幾啦::就睇陳黃對馬可賓**見到佩君個樣 我就吾開心喇...馬可賓 Win
同珺影相相.....都吾令令既## =\/="
十二點幾啦::就睇蔡章閣對陳瑞芝**原本打得好好架..點知比人追返之後..就咩都冇喇
跟住>>同老公&尹記過左市中食野...等左好耐先有位 [[支力]]呀!!!!
食食下++尹記後面有個BB著左件Pooh 3++我問尹記"你鍾吾鍾意pooh架???"佢搖搖頭////
跟住我話"你吾鍾意點解又著住見pooH 3既???" 哈哈哈

之後練波啦!!好[[支力]]呀!!____練完就搭西鐵返屋企喇!!!
頂頂頂!!!!!死人尹記,,,,搞到我遲到......死人頭......又係甘打我.....><""
唉∼~*今日見到or喎*))超串囉佢,,,,,都吾知佢咩事....好似睇我吾順眼甘→→無奈耶
|