今日訓到1130起身 因為要去同mama飲茶 -.-””悶喇
飲飲下茶先知 冇波今日吾打喇 改左聽日打 同人一路食一路傾tel
正因為吾使打波 甘我就同媽媽去左*買33*買鞋鞋*
係置樂個個商埸到啦 見到有四個幾令既男仔 企在係電梯隔離 我諗佢地應該係等女仔啦
點知吾係 係其中一個男仔隻鞋卡住左係電梯個度
哈
哈
哈
哈
跟住我知道左件事之後 我都差d好似佢甘牙 因我條鞋帶鬆左 好容易卡左係條”la”度 驚死我咩 >3<"
跟住就返左屋企喇...食埋自己整既湯圓就訓左豬喇!!
----------------------------------------
籃球隊既吾使驚!!!我地吾會輸架!!!
因為我做左d野牙!!!記得心中團火吾好熄牙!!! ”﹏愛爆「籃球隊︰”
---------------------------------------- |