今朝同yee一齊返學啦..行下又落雨..行下又吾落雨..玩咩..跟住又知道要bring戰衣..媽子..冇拎牙
吾使集會..返上課室做中史..maths堂訓左一陣..中史冇訓啦當然..小息落去換3..上PE堂
又係度dancing喇..落堂..好似隻迅速龍甘返屋企啦..食野&拎3..差d遲到喔
中文堂..試默冇出cat牙..good!!..家政..講w/s..叫我地下堂bring野
之後仲要留低做埋個布公仔先走..THX!!JENNY!!..1630我地就落去打的..過大興
$12.5咋..個司機叔叔又係度同我地傾計喇..搞野..去到拿拿淋換3..點知出到去..都仲未開波= ="
跟住4打4..入左一球甘啦..1710開波..打新生命..盧仔同牙TI真係好勁..最後輸6分
之後又去左OK啦..食左隻HOTDOG..走囉..收到個訊息..原來我留左件冷3..係個度
好彩有人幫我囉..THX!!(吾知你地邊個發現啦)..諗住聽日先拎返..點知係興輝見到..so拎埋..返home
|