今日9:00同牙儀一齊返學....返到去....冇咩人....又冇野食.....so就坐得左傾計喇....
跟住9:30上hall......等MATHS問答比賽開始.....一路睇睇睇一路聽聽聽一路食食食一路傾傾傾一路玩玩玩
我地班拎第二名.....1200放....之後就拿拿淋同牙儀&雞雞&詠寶出去搭960.....上左車無幾耐我就訓左豬仔喇^v^
我地係金鐘附近落車.....食野.....過HKPARK...周圍行....好hot牙.....做下問卷甘啦....
我地就打叮落中環....詠寶好搞野牙.....跟住再搭mini bus上HKU.....好想入去參觀下.....但我吾夠薑牙= =
之後我地行落西營盤....又打叮..../\/\".....落返上環搭MTR去MK.....跟住我地就先去左朗豪坊....後去旺中
我地又行下街甘喇.....超[支力]....我係旺中買左母親節禮物....嘻嘻/\/\"之後就返homehome
搭bus個陣.....係甘影相相牙....!!! 好支力牙,,,,,今日!!! |