*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


「went"慧妍"home」 分類: 未分類

放左學冇野做##我同詠寶##就同左王子&KC上慧妍度##點知佢兩個點我地繞圈##

好在我仲記得慧妍住邊姐##上到去##佢地仲未到##甘我地就食包包##

之後佢地敲門啦##敲得起恐怖##我地就吾開門##睇定d,,,睇下係邊個##

玩左一陣##佢地就冇玩喇##入左屋##慧妍拎左隻”人細鬼壞”出黎睇##

睇睇下##真係好悶牙##甘就冇咩心機睇喇##突然有個SMS sd黎##超搞野##

1900我地就返屋企企囉##我同Rainbow 仲買左臭豆腐食tim

 


 

死人李明潔..無啦啦扣我分..屎忽..開學甘耐..我都冇比老師扣過分架..屎忽!!



2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


又要返學喇!!! 分類: 未分類

1300起身.....甘就拿拿淋執野.....去練波啦.....牙媽又吾知發咩脾氣......串屎77甘

1415出門口啦.....好憎d人搭輕鐵吾企入車廂中間喎.....搞到我又差d上吾到車喇

1500準時練習.....轉左教練牙.....唉!!**......比返正斗&A堅我牙!!.....吾要"孖輝"牙

1700準時解散.....同KC&慧妍&王子.....過湖山射下波甘.....(牙寶同sm留守>>睇男子練波)

之後鬥波啦.....你係黎鬥波or踩場架....算....由得你踩.....反正我都有得打.....(打KC  /\/\")

1900走左去m記...例架啦....食左d野....2000返屋企囉!!

 


DEE!!!今日又比王子嚇喇....我都吾明....點解次次都係我比人嚇架.....食屎....

 

點解次次我都知會被人嚇.....都黎吾切反應架......fuck



2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


~~游水水 /\/\ 分類: 未分類

1000 起身,,,,同牙媽講今日吾出婆婆度....

1200 出門口,,,,拎地理作業,,,,<<<掛住你喔!!!上左珺屋企,,,,等埋牙丁 跟住一齊出發

1300 上左胡晉熹屋企,,,,點知嘈醒左佢家姐

1330 搭車過TSW.......諗起好多野......

1430 到左TSWSP,,,,發生左D事故,,,,,之後冇野,,,,,落水玩,,,,

1745 上水,,,,沖涼涼,,,,係甘係度玩玩,,,,,

1800 過左對面個間野度食左ice-cream&蛋治&雞翼

1900 返到大興,,,,好眼訓哦∼∼

2000 係甘睇電視,,,,,好忙牙......!!!

 


 

好耐冇同你打波喇****幾時可以牙****我要提升球技****只有你一個先幫到我架