心情..........15/16~
姐係唔知點~
193日之後我18歲~
個時我會係邊做緊咩呢~
冇人答到我住...
琴日舅父打左黎~
好似好確定我6月就會過到咁~
不過我真係............
琴日sam問我係唔係一出生就住係富亨~
我諗返我原來住左係富亨差不多18年啦~
我係到識左好多好多既朋友~
經歷左好多野~
以前我只會好負面,雖然e+都唔係好好,但我因為你地而開心左好多好多...
你地成日講我人願好~但其實我都唔知....
17.5年~真係唔短嫁~
我bb到到自己會諗野懂事真係就係e17年~
哈哈~琴日訓教我....竟然想喊呀~
原來e+好最重視最在乎既野都係曬e一塊土地上..
不過我好明確知道自己係想要咩想向咩目標出發~
雖然有唔捨得既野~不過我又唔係會失去佢地~
只係暫時暫時唔可以陪係我身邊姐~
10年人事幾反新~10年既oiyi唔知會係點既呢haha
我e+大喊包會唔會仲係好似e+咁成日喊~
唔捨得又喊,怕又喊咩都喊一餐呢~
193日..........
如果真係冇意外193日我就.....
咁e193日聖誕,新年,復活,朋友既生日....
都可能係我暫時hk既最後一次~
可能2年,5年什至10年先再有機會~
因為我唔係去讀書咁簡單我知道~
可能你到e+先知我oiyi真係一個咁細膽既小朋友~
我真係驚的~真係怕的~
其實我可以終止去既計劃~
但我唔會因為我知機會好難得~
過左可能冇~係終止我唔會有失去~
但我會對唔住自己~
雖然怕,但都要去~因為我要勝過佢~
有100倍既難關係到等我,我唔可以逃我要win~我要過~
做喊包唔怕,怕係做縮頭烏龜~
ma~我記得你每句話的~
"愛生怪家庭"經歷太多講唔曬~唔好E思~
嫲嫲,你有幾年可能見唔到你孫女~唔好E思~
其實我有好多既唔好E思嫁~
不過我唔想一一數出~因為我E個真係一個大喊包黎嫁~
心知~
現實唔係身邊既唔緊要,有回憶陪住我~^^
咁多位,雖然仲未完全確定不過~
你地都唔好咁緊張呀~令到我都緊張埋啦~
就算我真係去呀~你班傻仔傻女都會等我返黎嫁嗎...
係唔係先~
"愛生怪家庭"你地係我最唔捨得~NO.1""
但我最想你地支持我~^^
但願人長久,千里共嬋娟=)呀~哈哈
平時已經覺得時間過得好快,而+仲過得仲快!!!半年之後唔知會點~真係得一個句號???
可能我冇得去呢~,~(不過最好唔好啦~)
^^
*193* |