Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↗ ♀ oi兒 × ╳ 之日記
oiyi611
暱稱: ↗ ♀ oi兒 × ╳
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2010 年 12 月 4 日  星期六   晴天


2010-12-04 分類: 未分類

故事~!!!
有一個好傻既傻豬有一日慢慢咁走上::c
佢撞到一隻游水好叻既大水牛
佢地黎左場比賽鬥快跑上llc7樓之後落返黎=)
由一隻好聰明既catcat做評審~
所以黎左場牛豬大戰~!!
不過大水牛睇小隻豬仔~
估唔到e隻係勤力既豬仔~
同埋因e隻大水牛只係水上最勁關係~
@@缺水~~~
|咁就比左e隻傻豬仔win左啦~haha
e個故仔係我親愛的mama(coco))為我e隻失落既豬仔作的~
haha=)好有心思呀><
開心曬~哈哈~!!!
而個大水牛係who大家估下啦~!!!
@@
========================
今日去左粉嶺睇佢地打排,球~!!
今年唔得既下年~!!!最緊要有心~!!
加油呀><~!!!反醒下今日既錯,下次唔好再咁is ok嫁啦~!!!



完左之後同mama(coco)走~!!
我地迷路呀><係到圍既條村幾個圈~= =
之後去左坐巴士浪費下d時間
因為7點先打波~
去左9龍之後佢想去洗手間~笑死我!!
@@唔講啦~haha
之後去左顯徑~點知去到坐左一陣冇波打囉~
= =灰左~好唔開心囉~一心打波~唉~!!
琴日又係咁~~~咩事呀e+~!!
打波hhappy下都唔得~!!!><
之後其他人走曬...
|我地搵埋小筠筠同holly去食野~!!
食完打左陣波波~!!
勁happy~!!!i like it~!!!
打得好爽haha~!!
係咁笑~^^

之後同筠坐小巴走先好笑~!!
個小巴c機係咁叫我地令女~@@(估唔到呢~!!))
上車又叫~!!落車又叫~!令女去玩呀~!!!
之後走過佢車頭係咁同我地say 88(笑容有10分)@@
1030回到家了~haha

多得你地我心情冇事了~!!!
love you~!!!



2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


2010-12-03 分類: 未分類


冇人知道下一秒會發生咩事~
有d野會好突然發生你我地面前~
今日心情都好sad~一早返學既時候坐巴士!!
人一靜我就好想喊...不過我一定要堅強唔可以係mama面前咁~
因為我都咁,mama會更沮喪....
mama有血壓高我好擔心佢都有事~
我好驚好怕佢有事~
琴晚電話不斷響鬧,冇人發生不過我醒了~
心有d驚~有不好既感覺~
全家都醒左~聽到一個壞既消息~
mama受不了~
好彩家姐~我都唔知~我只好自己處理自己既情緒~
細舅父係我細細個時好石我嫁~
我真係唔相信,唔相信佢已經唔係我身邊!!
我今日返學我諗起我都唔相信係真的~
細舅父一向身體都好好嫁~點解呀~點解呀!!!
今日個人都好發夢,唔知自己做咁咩~
不過幸好今日係上足球堂~可以比我做下運動~
出左一身汗,有時間唔多想~令我放鬆左~!!
停下我都要慢慢去要自己相信E個係事實~
今天的笑容好呃人~自己都好辛苦!!
因唔想人擔心我~
MAMA~(COCO)
THX~你咁攰都打比我...THX YOU~
我知你已經好攰,仲打黎同我傾計講野比我聽~想我笑一笑~
我真係好開心,我會慢慢放低E份傷痛~
你都要多休息呀,考試要緊~
豬仔係會大個的~我懂得控制的~
你放心啦~大個女了~!!
好多謝你呀~MAMA!!!
 

 


 



2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


2010-12-02 分類: 未分類

今日本來諗住一早返完西灣河就回家做功課= =
但係一放學就同左SAM去左旺角行街= =
真失敗~~~~行到4點到小筠筠黎搵我地HAHA
E個組合真係奇怪~3個都未C過一齊出去既HAHA
我同SAM都係好似第一次咁出街咋..@@
行街係HAPPY不過D功課........好唔開心呀~><
星期日一定要做曬佢呀><
我地冇野嫁冇野嫁冇野嫁~唔好諗講呀><
哼哼哼哼><我個一刻一係唔開心嫁,真係唔中意嫁~
不過又嬲唔落你地兩個喎~
鬼叫你兩個係一個係我MAMA,一個係我個妹咩~
"MAMA話既~家人只可以嬲一分鐘嫁咋HAHA~
^^
傻MA呀傻MA小心身體呀~
我咁愛你點會激你呢HAHA~
係唔係先~!!!
OIYI咁乖哈哈~
你病唔得嫁12月考試啦~加油加油
考完我地去玩啦HAHA~你賞面的話哈哈~
I LOVE YOU~




==============
其實我都唔知~
我地...............
若真係走,我唔想搞咁多野~
暫時平淡既日子岩我D~
^^我只想同我重視既人開開心心既回憶留比我帶過去~



2010 年 12 月 1 日  星期三   晴天


2010-12-01 分類: 未分類

12月既第一日~^^
又到聖誕啦~
今年既聖誕我一定要玩盡佢~
我要happy~not unhappy!!
HAHAhaha=)

e幾排出街坐車個時~都好中意望出去係咁諗野~
不過到到回左神又唔知自己諗緊咩咁~
好多野都係自己不斷幻想=發夢~
諗黎等於冇用~因為事都未發生諗黎都冇用~
e+既野全部係空想~
快d比個消息我...
等我安心d呢~

 



2010 年 11 月 30 日  星期二   晴天


2010-11-30 疑惑 分類: 未分類

心情..........15/16~
姐係唔知點~
193日之後我18歲~
個時我會係邊做緊咩呢~
冇人答到我住...
琴日舅父打左黎~
好似好確定我6月就會過到咁~
不過我真係............
琴日sam問我係唔係一出生就住係富亨~
我諗返我原來住左係富亨差不多18年啦~
我係到識左好多好多既朋友~
經歷左好多野~
以前我只會好負面,雖然e+都唔係好好,但我因為你地而開心左好多好多...
你地成日講我人願好~但其實我都唔知....
17.5年~真係唔短嫁~
我bb到到自己會諗野懂事真係就係e17年~
哈哈~琴日訓教我....竟然想喊呀~
原來e+好最重視最在乎既野都係曬e一塊土地上..
不過我好明確知道自己係想要咩想向咩目標出發~
雖然有唔捨得既野~不過我又唔係會失去佢地~
只係暫時暫時唔可以陪係我身邊姐~
10年人事幾反新~10年既oiyi唔知會係點既呢haha
我e+大喊包會唔會仲係好似e+咁成日喊~
唔捨得又喊,怕又喊咩都喊一餐呢~
193日..........
如果真係冇意外193日我就.....
咁e193日聖誕,新年,復活,朋友既生日....
都可能係我暫時hk既最後一次~
可能2年,5年什至10年先再有機會~
因為我唔係去讀書咁簡單我知道~
可能你到e+先知我oiyi真係一個咁細膽既小朋友~
我真係驚的~真係怕的~
其實我可以終止去既計劃~
但我唔會因為我知機會好難得~
過左可能冇~係終止我唔會有失去~
但我會對唔住自己~
雖然怕,但都要去~因為我要勝過佢~
有100倍既難關係到等我,我唔可以逃我要win~我要過~
做喊包唔怕,怕係做縮頭烏龜~
ma~我記得你每句話的~
"愛生怪家庭"經歷太多講唔曬~唔好E思~
嫲嫲,你有幾年可能見唔到你孫女~唔好E思~
其實我有好多既唔好E思嫁~
不過我唔想一一數出~因為我E個真係一個大喊包黎嫁~
心知~
現實唔係身邊既唔緊要,有回憶陪住我~^^

咁多位,雖然仲未完全確定不過~
你地都唔好咁緊張呀~令到我都緊張埋啦~
就算我真係去呀~你班傻仔傻女都會等我返黎嫁嗎...
係唔係先~
"愛生怪家庭"你地係我最唔捨得~NO.1""
但我最想你地支持我~^^
但願人長久,千里共嬋娟=)呀~哈哈
平時已經覺得時間過得好快,而+仲過得仲快!!!半年之後唔知會點~真係得一個句號???
可能我冇得去呢~,~(不過最好唔好啦~)
^^
*193*