Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↗ ♀ oi兒 × ╳ 之日記
oiyi611
暱稱: ↗ ♀ oi兒 × ╳
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2010 年 11 月 15 日  星期一   晴天


2010-11-15 分類: 未分類

E排都好開心....
不過琴日差d喊左出黎~
不過忍得住~哈哈~!!
仲有一件唔開心係傷左><
不過e+好返好多啦~太好啦~haha
e兩日都去上水打等~haha
佢地手球隊win左呀~好開心~!!!
小紅生日好開心~!!!
同你傾計好開心~!!
多謝你好開心~!!
坐火車河好開心~!!
影相相好開心~!!
同隊友一齊好開心~!!
笑好開心~!!
玩返手球好開心~!!
打下排球好開心~!!
你關心我我好開心~!!
你做d野令我好開心~!!
長跑佢地跑得好好開心~!!
有班咁既朋友好開心~!!
上堂有你地好開心~!!
kaikai下好開心~!!
好開心~!!好開心~^^



2010 年 11 月 7 日  星期日   晴天


2010-11-07 分類: 未分類

嘩~好耐冇打啦~~@@
E幾排既生活都係返學放學LLC練波教會~
冇其他!!!咁樣令個人好唔知點咁~
冇左D野咁=3=
我好想有返個種感覺呀~
唔想咁陌生咁呀~但可能係我諗多左~不過咁既感覺令我好唔舒服呀!!
好掛住你呀~好想傾電話呀 MA><
不過你又唔聽我電話-3-

14號~24號加油呀!!LLC^^



2010 年 10 月 26 日  星期二   晴天


2010-10-26 分類: 未分類

e排身體都好差,樣又殘!!
好攰呀~E兩日一放學就立即返屋企啦~
坐係梳花到一陣就`攰到訓左啦- -
我真係好攰~好耐冇C過坐係梳花到訓左~
就快頂唔順啦~><

2個星期冇返教會啦~~
不過我睇到LLC出線~個時我真係好開心嫁~^^
你地要加油呀^^GOGOGO~

我都係早D休息啦~
我唔想病魔黎搵我呀~~
呀係~大家E排凍左呀~
著多D 33333呀><
唔好凍親呀~^^



2010 年 10 月 15 日  星期五   晴天


2010-10-15 分類: 未分類

今日起身仲估唔洗上踢波tim-3-~
都係要踢~好眼訓呀個人~
落雨濕濕,踢得好唔服務~
不過好正~xxppp
好好玩~
一早同佢地成班食早餐~
踢踢下收到sms唔洗返體能~
gd~唔洗飯宦冇得食~就上堂~
haha~仲可以同成班食野~
^^好好玩囉佢地,又好傾~正斗~
咩人都有~樣樣野都令我學都唔少野~^^
不過都好多21歲呀~
哥哥姐姐~^^
fdfdfd~
thxthx~男仔們教我踢波呀~哈哈~
我真係唔識嫁~hehe
不過.....有一個好奇呀>~~~~<
之後因為唔洗返大角咀~
所以陪佢地返執拍~
haha~係咁吹水~正~xppp
4點完~散啦~
大家下星期見~哈哈~~~



2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


2010-10-13 分類: 未分類

一天比一天快樂;一天比一天開心~^^
E兩個星期都好開心呀個人
除左沒有煩惱~
仲識左D好好既同學做朋友^^
同你地一齊好好玩呀=P
好KAI呢~HAHA
真係好正~
SPARK♥~既大家都好好呢~
大家又係一齊KAI~><
你地真係好真呀~哈哈~
真~真係好鬼正~~
LOVE U~~~

今日0230先上堂~上人際~
我玩得好HI呢~HAHA
正正正~
之後同個MS講早走~
之後BOBO,COKI,FAN都要走~哈哈~
好白痴囉~HAHA XPPP
 
MS D反應同對答真係正~
好好笑~
0400走人~上左LLC排球~
玩左陣升波~正斗~
完左~同MAMA,HOLLY到沙田食飯飯~
哈哈~我終於收到我既生日禮物啦~
我等了你好久~=3=
不過要一份一份收囉-3-~
釣我癮~唔開心~
釣我3個月都唔夠=3=
不過好開心囉囉囉..><

生日禮物(一)
幾時再比(2)呀><

我既朋友仔~HAHA^^