太累了~
心情唔多好~
我好想可以能升任~
我沒有領導能力~
我是否真的可以做到??
我真係失敗~
我從未c過咁咆哮一聲...
個一下我真係失控左~
我自己都呆左~我咩事呀~
我知我身為教個個~
點可以咁嫁~
我真係唔識處理~
我真係唔知點處理你地d紀律~
你地嘈,唔聽我講~
我真係唔識呀~
我仲怕左自己呀><
我可以點做呀~
誰可教我呀~
我個一下~令本來做緊野既小紅都要過黎幫手~
我要點先可以好似小紅咁~
小紅話我要一個必必~
不過我諗:真係有分別咩~
佢地唔聽就唔聽嫁啦~
我返到屋企~真係問mama我應該點~
問mama 選擇e+既工係為左咩~
mama話冇得選擇~
之後mama都唔得閒理我啦~
我真係我頹~可能反學已經好攰啦~
個人都殘左好多~
真係攰~
不過我真係想做好佢~好好相處~
我記得家姐講過~
真係可以把興趣當事業只有好少好少既人~
我好怕自己唔得~
我知我怕係冇用~要好好讀書同學野~
但~我真係唔知可以點做呀>< |