Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↗ ♀ oi兒 × ╳ 之日記
oiyi611
暱稱: ↗ ♀ oi兒 × ╳
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2010 年 10 月 7 日  星期四   晴天


2010-10-07 分類: 未分類

好攰好攰~好眼訓tim~
個人就死啦~~///~///
今日仲係一早起身出西灣河返學~= =
死人啦~
完左就返返大埔llc~幫手~
e+就係係llc啦~
因為未有野做就打下日記先啦haha~
我真係好攰= =~
成日飛黎飛去~
冇時停=3=~
聽日仲要一早去踢波~help me~><
踢波真係一d都唔識囉~仲要人0930踢到1230
3個中~足球場仲咁大tim~
令埋我條命去啦= =
之後0230仲要去到大角咀上堂= =
真係當我識飛咩= =
唔洗食咩= =
聽日oiyi死緊~~~
唔打啦~做野先~~~~



2010 年 10 月 6 日  星期三   晴天


2010-10-06 分類: 未分類

太累了~
心情唔多好~
我好想可以能升任~
我沒有領導能力~
我是否真的可以做到??
我真係失敗~
我從未c過咁咆哮一聲...
個一下我真係失控左~
我自己都呆左~我咩事呀~
我知我身為教個個~
點可以咁嫁~
我真係唔識處理~
我真係唔知點處理你地d紀律~
你地嘈,唔聽我講~
我真係唔識呀~
我仲怕左自己呀><
我可以點做呀~
誰可教我呀~
我個一下~令本來做緊野既小紅都要過黎幫手~
我要點先可以好似小紅咁~
小紅話我要一個必必~
不過我諗:真係有分別咩~
佢地唔聽就唔聽嫁啦~
我返到屋企~真係問mama我應該點~
問mama 選擇e+既工係為左咩~
mama話冇得選擇~
之後mama都唔得閒理我啦~
我真係我頹~可能反學已經好攰啦~
個人都殘左好多~
真係攰~
不過我真係想做好佢~好好相處~
我記得家姐講過~
真係可以把興趣當事業只有好少好少既人~
我好怕自己唔得~
我知我怕係冇用~要好好讀書同學野~
但~我真係唔知可以點做呀><



2010 年 10 月 4 日  星期一   晴天


2010-10-04 分類: 未分類

上緊it堂~
因為佢太無聊~講野又廢~
= =所以打下日記先haha~
都唔係記得太清楚啦~==
星期6就spark練波~
好多人呀哈哈~波都唔夠啦haha
好好玩~ya!!!
因為mama要回家食飯~>3<
連holly都係=3=
所以我同我既baby食哈哈~
ya~
星期日就返教會haha^^

今日就緊係返學啦haha
0930~0430呀><
之後上llc haha~
但仲未完呀><
0730仲要去天水上eng=3=
0930先係我既一day= =
攰死人啦~我e+都好攰呢~><
眼訓眼訓~~~~~

 



2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


2010-09-30 分類: 未分類

講返琴日先啦haha~
琴日0230先要返學仲係上得一堂~正正xp
可以比我訓多陣哈哈~
返去上人際~
都幾容易~又可以識多d自己~
我都幾中意~
0430放學就飛返去llc啦~><
筠就一早上左~叫佢帶住先haha
我上到去就同盈佢地搓左陣~之後mama黎啦~^^
緊係佢帶返啦哈哈~
我好樣衰囉~我做來回跑既時候~(因為著出街波鞋+冇綁鞋帶)
mama一叫跑~一用力~成隻鞋除左~
全場係到笑囉~=/////=
不過都好彩快過佢地~哈哈
之後幫手喂波~個d野~
0630走人~不過有家歸不得= =
冇鎖匙呀><
所以送mama返沙田haha~
哈哈~好耶~有生日禮物收啦~=)
不過我生日係6月份囉~~姐係我等左你3個月了~
下次你一定要拎出黎呀~>< happy~
thx mama~kathy ee~~!!!
之後仲有仲有mama讚我上次有返少少反應呀><
好既開始yayaya~
我要打好波呀呀呀呀呀呀~~~
我成9點先可以有屋企返-3-

今日呢~
0700要起身啦~><
10點要去到西灣河呢~
眼訓死我啦~!!!
今日出新monday~緊係去買啦haha
今大埔0830都未有貨囉-3-~
9龍塘又冇曬~好彩西灣河有姐haha~
之後10點準時上堂~
歷奇活動管理員~
e一班有22個人~但得2個女既~
e令一個女仔~講真我初初都完全睇唔出佢係女仔~
仲有男仔講錯e班唔係得一個女咩~
佢真係找死~haha
雖然男多女好多好多~
不過e一班好好玩~大家又好快熟~正^^
之後分左組~我個組叫^電腦大爆炸^哈哈~好鬼正~
男又玩得~女又玩得~ms又玩得~開心~!!
3個中好快過了~
我就回左家啦~訓一陣~之後去跑下步先haha



(monday)><



2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


2010-09-29 分類: 未分類

我一定係傻左了~
我竟然諗仲有可能~
可能我太想~想到唔理性啦~
其實真係冇咩可能性~
雖然係好~不過幼稚!

現在有好明確既目標~
讀~好~書~
上~大~學~
完~成~夢~想~
我~要~做~老~師~~><

我要加油加油~><
沖過終點,只係令一個挑戰既開始><

我唔諗其他野啦~
專心專心~


加加加~儲錢錢錢~
等iphone 4白色出  ><
haha~
我要得到你呀><