今日係冬至,年年冬至都係係嫲嫲到過~
從未變過HAHA
琴日同左憫出去tai po一田睇睇~
新開左好少野咋~冇咩野好行~
所以我地決定去"葵芳"走走~
雖然我地少見左少傾計左~
但都冇改變我同你既友誼^^
我都有同感我地係可以永遠做朋友的~
唔經唔覺原來中五畢業已經差不多半年啦!!
個時怕得要生要死~
點知e+個個都有自己既新生活新方向,但都影響唔到我同你既友誼
係畢業後你同小筠筠係比我覺得我地既關係係冇改變過的~
我真係當你兩個係我既知己的~
我的密密都有講比你地聽~我亦好放心~
不過小筠筠就有少少保留啦haha
憫~我估我今次真係輸左啦~><
死啦死啦死啦~我都有今日啦,我第一個感覺
係有報應嫁嫁嫁嫁= =
我都唔知點講好啦~
其實都唔係唔知既~不過係到打好似唔係咁好咁~
你快d訓醒啦~我琴日成日都失眠呀><
我都未c過咁嫁~
琴日既通話我好似醉左咁都唔知自己講左咩啦~
help meeeeeeeeeeeeeeeee><
呀呀呀呀呀呀~我快瘋啦~死啦死啦死啦~
>>>>>我同你是否有結果???<<<<< |