Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↗ ♀ oi兒 × ╳ 之日記
oiyi611
暱稱: ↗ ♀ oi兒 × ╳
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2011 年 5 月 28 日  星期六   晴天


2011-05-28 開心 分類: 未分類
今日好開心!
下午同holly&ma hung食野
之後一齊去富善練波!
今日我雖然唔係好好都!
不過我起碼有返鬥心!
係食左兩個波餅!不過我唔介意!
比人笑下都唔在乎!
我在乎的是自己的表現同比人認同!
我的確比人差!經驗亦比人少!
不過我好想好!我想要進步!
不想再退步!我受夠了!
我很不甘心!不甘心自己有放棄既念頭!
所以我更要做比人睇我係得嫁!
今日打波好唔夠喉!
我好想好想一直打一直打!
我不想再放棄!
之後同筠、翠兒去沙田行街!
撞到小紅同miss鍾!好開心!^^
之後同hung ma ,ee,holly,姐夫食大排檔!
慶祝我十八歲第一個生日飯係就係早左少少
不過我真係好happy!
e個星期六我好中意!


2011 年 5 月 15 日  星期日   晴天


2011-05-15 分類: 未分類

與你的關係經過上次之後已經破裂了!
對你已無了那份信任!
我估我不能再與你交深!
上次後我對你好失望!
我真的會傷心的!
看都係一個人都有感覺的!
現在我真的不再想理你
可能你還可以當我係你的好友!
不過我做唔到
我已經怕了你!
我不想再受多一次傷害!
其實我一直都有個問號?
你真係有當過我係你好友嗎?
可能我咁講你會好傷!
不過e個問題其實我一直都好想知道!
我係好了解你!
不過我係你身上只感覺到一個被欺負既好友!
有事鍾無艷;無事夏迎春!
其實我真係對你有點失望的!
其實我同你做朋友我有時會覺得我好犯賤呀!
身邊大把愛我錫我既朋友!但我編編對你好過曬佢地!
我已經不想咁啦!



2011 年 3 月 8 日  星期二   晴天


2011-03-08 分類: 未分類
早上;晚上。
太陽;月亮。
點解分別可以咁大。
太陽一下山我就好似進入令一個世界
一個寂靜一個人既世界。
冇人只有自己,冇人會理你關心你
好孤寂!心情真係好低落!
咁既世界我都唔知佢係我生活中存在左多久!
之前的感覺都無咁強烈!好可怕!
早上同你地hehe哈哈!但一轉身你地離我而去
冇人冇人冇曬d人!身邊一個人都冇好可怕
一個人對住一間冷冰冰既屋。冇了溫暖既感覺
好似自生自滅 冇人在意你一樣!
你喊哭叫都好都冇人會理!我好冷!好想喊!好痛苦!
家姐返工返學;媽媽去玩返工!我好寂寞呀!
點解你地唔理我!我地有幾耐冇三個人一齊食飯呀
就算大家係屋企都係一人一各!冇野講!
每次我一醒屋企都係一個人都冇;到我訓都是一個人都沒有!
每次到了晚上我對著電腦回頭想搵一個身影都沒有!
好冷清好冷請!好冇生氣的家!


2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-03-06 分類: 未分類

haha~
唔白費我既心機同努力haha^^
happy!!!

雖然唔係話好令好令...!!
不過都好多心機去整嫁..haha
kathy ee同虹mama希望你地你地中意啦....^^
睇到你去咁中意我真係好開心..haha
生日快樂呀兩位....^^
不過禮物方面.....少少地...唔好厭棄啦....^^
今日真係好happy呀!!!
好耐冇4個人出黎食飯飯....hehe哈哈啦....!!!
^^
真係好耐冇見小筠筠同ee啦....真係happy~ya!!!!

9~11 !!!spark!!!既咁多位...fdly好好呀..^^
係就係輸左不過其實我地打得仲好過人地....haha
真的~我地係輸自己姐....^^
今日真係好happy!!!!=)
m....但中途點解有個衰人黎左嫁~- -
破壞氣氛....



呀呀呀.....e個係holly整比我嫁.....好開心呀...!!
第一次收你禮物!!!好好既回憶...good^^
love you~!!!



睇到你地開心!!!我都好開心呀....><


hunghung kathy生日快樂..haha^^



2011 年 2 月 27 日  星期日   晴天


2011-02-27 分類: 未分類
第一次用iphone打日記虬
日日自己一個對住四碰牆,個人好唔開心!
其實諗諗下我成隻看門狗咁==
由日看到夜,日望夜望主人返黎陪下自己
但主人一直都唔回來,好悶好寂寞!
佢地一早出門去到好夜先返,
但就算十點返到大家都好似冇咩野講既==
屋企真係好靜,靜到耳仔都聽到蚊子聲!
其實我由細到大都係咁嫁啦!
唔係應該早已習慣既咩?為何而家?
習慣~不想習慣!但點解覺得我可以? 點解會出奇?我只係一個普通既女仔! 我係有感情既動物! 我會感到寂寞,孤獨的! 唔通我唔可以既咩? 習慣!?我唔想要e d習慣! 點解你仲可以咁自豪對我講(因為你我先咁獨立) 冇錯真係因為你。但........ 其實只係你好彩我地識諗野 而唔係你自豪既地方。 發洩完畢!