| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
2009-03-13  |
分類: 未分類 |
今天是個黑色星期五 ._."
沒有什麼事情發生吧 -3-"
今天是Day 2
又要上double Hist 了 sosad" (現在覺得兩堂很難捱 - -")
幸好今年是個short-day
不然我一定睡著了 -v-
今天的英文堂是Oral 課
我們自然不會這麼認真的去做Oral -3-"
每次J Wong 行過黎,,,
我就扮曬野咁講 :: I think the teacher should asked them to copy things =.=
搞到某同學係度笑 -.-
放學就留低中史Test,,
好彩都識 ;]
原先的happy Friday 下星期就不Happy 了 -__-
要Geog 補課 + 星期六既Hist -v-
|
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
2009-03-12  |
分類: 未分類 |
今日Assembely 果時,,
本Hyme Book 好重 /____\
唔想拎 /_____\
上Econ 堂果時,,,
D Demand Supply 好難 /_____\
我做錯曬 x[
上Chis 堂
D皇帝好多政策 sosad"
But i will try my best to memorize it ^^
上Chin 堂
Ms Wong 同我地講左好多情感既野,,,
又係度講D F2 幾百厭,,又問人點抒情,,
講到佢有D眼濕濕 ._.
但係之後大家都好開心咁上完呢一課 ;]
上Geog 堂果時,,,
自己帶左書冇得用 = =
借左比人地 = =
冇得寫Notes >< |
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
2009-03-10  |
分類: 未分類 |
最後的我還是沒有做Hist SBA -v-
溫左Maths
今日個Maths Test 好易 ;]
全部都識 ;] (岩唔岩係另一回事 = =")
上Geog 堂果時
悶死我 -x-
自己都成日想訓 -v-
跟住Miss 想叫43 號答問題果時,,,
突然改口叫左42 號 .0."
上完Hist 堂之後,,
就係連續既三堂中文-,-"
悶到想死 -__-"
返到黎之後,,
我發覺自己唔記得帶計數機返黎 \口/
好彩我有部"士啤"啫 -,-"
加上我今日既目標不在於做Maths =] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|