昨天終於KO 了中史的SBA -v-
今天進攻Hist SBA ^^(雖然明天還有tests 的說-__-")
今早一回到去,,
便有人問我抄功課 .....
誰知我自己忘了做 -口-
但是我憑著自己的努力有第二堂前做完了 =]
因為我自F2起就下定目標 .v.
決不再抄功課 x]
上中文說話堂果時,,,
呀巫好正 *0*
上佢堂好free =]
我地仲討論得好開心 ^^
尋日做Hist SBA 做左我半日 - -"
但係仲未做完 sosad"
今日要KO 埋佢 xD
岩岩睇左港台既 "香港檔案.X"
佢講左D關於港督府入面一直流傳既秘道
作為讀中史既同學
我覺得我地係要睇呢D節目既 -v-
況且佢係以生動既形成去講呢樣野
誠意推薦大家睇 ;]
每個星期日下午12:50~11:00 ;]
related website :: http://hkfilex.rthk.org.hk/missionX/misxHT.php
我是用Xanga 的較多 -v-
閒來就把日記up 上這兒 ._.
若想看看我的最新日記請到我的xg 去吧 ;]
http://www.xanga.com/opstic99