| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
2009-04-02  |
分類: 未分類 |
明天要考中史了 /_____\
真害怕不能合格 ...
(謎之聲 :: 你還在寫xg?)
Assembelly :]
今日要拎Hyme Book 落去
但係點知冇唱歌 -3-"
真係好唔抵呀 .v."
RSC =]
終於到我們組匯報了 ._."
表現還好(的吧) -v-"
至少我覺得我地既分工幾好 :]
Maths*2 =]
派Tests.....
我竟然拎滿分 0口0
Unbelievable -口-
結果Miss 送左個古古力比我食 -3-"
Econ*2 :]
又有test
但係好難......
好多都要諗好耐先識,,,,,
有D 諗好耐都唔識.......
希望Econ 唔好係OT度炒 =["
Geog + Chis
上堂都係講返OT D 重點,,,,,
中史訂既參考書今日先送黎 -口-
但是明天要考中史了 -__-
怎看的切啊.........
(自我安慰 :: 好過OT 之後先送黎啦 -__-|||||)
Chin
中文個Test唔合格 /____\
仲要做好多Easter hw \____/
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
| New Theme :] |
分類: 未分類 |
點點雨點 :] |
2009-04-01  |
分類: 未分類 |
~Happy April's Fool Day ~
愚人節快樂呀大家 :)
今朝一返黎就比人玩了 t_t
比某同學騙說今天有中文補課 -__-|||
幸好自己覺得有點有對勁的問了一下 -v-"
Econ 堂 =]
經過昨天之後,,,
Elasticity 終於也明了 :]
在此再一次感謝丁丁 *0*
現在上堂總是聽明白了 :]
PE 堂*2 =D
成堂超Fluke -v-"
跑完步之後,,,,,
我地出去玩dotabll competition,,,,,,,
我地果組同另一組"對決"
仲以為一開波就死得 -__-
點知D groupmate 掛住自己打
結果我同2位組員企住係度就Win 左 .0.
So Lucky :]
Maths 堂*2 =]
不停做cw cw cw
做做下就測驗
個測驗ok 易 =]
全部都識 =]
唔好扣我pp 就得啦 /_____\
Eng堂*3 =]
Triple English -__-
做Listening -3-"
做緊Task 4,5 果時,,,
Josephine 係度串J Wong sosad"
超好笑 -3-
我地又係度傾Xxxxy 既野,,,,,,
聽講佢係社工室喊左成朝 ..... -___-|||
真真假假 假假真真
到依家都係冇人知 -v-"
After School .__.
Hist 補課 =]
搞到4:45 先走 -__-|||
放學又比人fool 左 sosad"
下次要醒目D 至得 !v! |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|