Cursor by www.Soup-Faerie.Com
Ivy 的日記®
這可是我的日記啊 -v-     留個cm吧 =]
opstic99
暱稱: Ivy =]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
50問 -v-
300問 -____-
2009-06-22
2009-05-31
2009-05-22
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 271
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 呆滯 分類: 未分類

明天要考中史了 /_____\

真害怕不能合格 ...

(謎之聲 :: 你還在寫xg?)

 

Assembelly :]

今日要拎Hyme Book 落去

但係點知冇唱歌  -3-"

真係好唔抵呀 .v."

 

RSC =]

終於到我們組匯報了 ._."

表現還好(的吧)  -v-"

至少我覺得我地既分工幾好 :]

 

Maths*2 =]

派Tests.....

我竟然拎滿分 0口0

Unbelievable  -口-

結果Miss 送左個古古力比我食   -3-"

 

Econ*2 :]

又有test

但係好難......

好多都要諗好耐先識,,,,,

有D 諗好耐都唔識.......

希望Econ 唔好係OT度炒 =["

 

Geog + Chis

上堂都係講返OT D 重點,,,,,

中史訂既參考書今日先送黎  -口-

但是明天要考中史了 -__-

怎看的切啊.........

(自我安慰 :: 好過OT 之後先送黎啦 -__-|||||)

 

Chin

中文個Test唔合格 /____\

仲要做好多Easter hw \____/ 



2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


New Theme :] 分類: 未分類

點點雨點 :]



2009-04-01 愉快 分類: 未分類

~Happy April's Fool Day ~

愚人節快樂呀大家 :)

今朝一返黎就比人玩了 t_t

比某同學騙說今天有中文補課 -__-|||

幸好自己覺得有點有對勁的問了一下   -v-"

 

Econ 堂 =]

經過昨天之後,,,

Elasticity 終於也明了 :]

在此再一次感謝丁丁 *0*

現在上堂總是聽明白了 :]

 

PE 堂*2  =D

成堂超Fluke -v-"

跑完步之後,,,,,

我地出去玩dotabll competition,,,,,,,

 我地果組同另一組"對決"

仲以為一開波就死得 -__-

點知D groupmate 掛住自己打

結果我同2位組員企住係度就Win 左  .0.

So Lucky :]

 

Maths 堂*2  =]

不停做cw cw cw

做做下就測驗

個測驗ok 易 =]

全部都識 =]

唔好扣我pp 就得啦 /_____\

 

Eng堂*3  =]

Triple English -__-

做Listening -3-"

做緊Task 4,5 果時,,,

Josephine 係度串J Wong  sosad"

超好笑 -3-

我地又係度傾Xxxxy 既野,,,,,,

聽講佢係社工室喊左成朝 .....  -___-|||

真真假假  假假真真

到依家都係冇人知  -v-"

 

After School .__.

Hist 補課 =]

搞到4:45 先走 -__-|||

放學又比人fool 左   sosad"

下次要醒目D 至得   !v!