唔經唔覺又3個月啦~
今日真係好支力..聽日要考英文,,你特登過黎搵我,,,
陪我溫書,,唔知咩事,,講講下,,提返以前,,
係既~我個兩年真係經歷過好多..好似發左一場噩夢,,
呢一個夢雖然令到我遍體鱗傷,,
但係都學到唔少野..
同埋感愛過活在童話既感覺,,
亦都試過好多好多以為做戲先有既情節,,
兩個人拍拖,,但係左暪右騙,,撐既,,都係得我一個,.,
或者就係因為咁,,我開始習慣左講大話,,,
有咩事都自己一個人啃晒,,為既~都係唔想累到人..
10點,,同你坐左係海旁,,因為講起以前,,
所以今日你將好多好多野都講俾我知..又同佢比較,,
我認我忘記唔到以前每一件事,,過去,,係因為曾經傷害,,
今日..我都會記住,,因為曾經甜蜜..
我唔識一d花言巧語去"乙水"你,,我亦知道,,雖然開心*
但係你唔會太鐘意...
我好怕你嬲,,好怕你唔開心..好想有咩事都係身邊,,
就算我唔識安慰你,,都想係你身邊俾個膊頭你,,唔出聲*
講真,,我唔係好識去做一個好既女朋友,,
永遠都要有人lead住我去做先敢行..
其實你話怕我點睇你..
我更怕你會點諗我,,
我好擔心有一日,,真係發覺唔岩要分手,,
咁會點算?!我諗唔到..
因為我冇諗過要分手,,
你俾我既感覺,,可以係朋友,,亦摯愛,,
但係講到要係死黨同你之間揀,,
我真係揀唔到..但係我覺得我都係會揀章魚,,
十一年之間,,無論係喊定笑..
都一定會有佢係身邊..
就算我幾妒忌佢,,都唔會話係背後中傷佢..
但係我想講最後一句..
我愛你,,
就算唔係以後..
係呢一刻我係鐘意你..
|