8000 | 起身..[俾媽媽叫醒左-0-"] 訓過~
8030 | 起身..今次真係去刷牙洗面..
8045 | 孝民打黎..問我醒未..想叫我陪吤h總部,,
| 咁早-0-唔好啦掛..11點先報到*
9000 | 上左一陣網,,真係慢到嘔*
9030 | 執野..準備出門 [部機熄極都reload-0- ]
9050 | 真係出門口啦~sms俾蝦子餅啦...
1010 | 臨出門口聽到勁大雨聲..拎返把遮走啦~
1017 | 上地鐵..打機*nds...
1038 | 到左香港站..放返nds..搵返個銀包..點知跌左張紙..
| 有個好心人同我講..[點解唔幫我執返?!-________-"]
1057 | 行到過去總部..入到去報到,,billy打黎-_-"我聽左..
1110 | 收到消失有另一間既學生未到,,開TALK先,,唔等呇a*
1140 | 呇a到左啦~但係都講到七七八八..-0-
1210 | 聽到訓著中...=_________=zzZZ
1240 | 走得...要入沙田-0-"真係好攰,,,
1255 | 去到TIME SQUER..
1310 | 搭地鐵,,訓~ -0-"
1317 | 到尖咀,,行行行~行到去東鐵站,,far far far away 呢~ -/-
1327 | 岩岩有車..入到去又訓過,,訓到MKE,,又嚇醒左..
| [成日都驚訓過站-/-..精神又緊張了...]
1346 | 到左沙田圍..落車打俾?.但係我未訓醒..個袋好重-_-"
1400 | 上到坅峊?.真係支力到死..攬住坋薔狐}..
| 借左奀i床訓~唔理咁多..攤陣先~
| 攤左陣..知呇璆炙h電腦個邊..吨S知我醒左..吤H為嘈醒我,,
| 之後唔理?.又訓過~ -v-b 真係醒左啦..坐係到望住?0-"
| 對眼好乾..去左滴眼藥水,,之後係到傾計啦~
| [傾咩就刪下一萬字啦~ -v- ]
1600 | hea```中,,,
1630 | 個懶鬼,,又去訓..但係一陣又要出去-0-
1700 | 唔係我嗌都有電話嘈醒左?.
1715 | 終於捨得出門口,,,之後吨S追巴士了-v-"
1720 | 我都上車走lu..又訓著左...好唔想起身-_-"
1815 | 返到青衣..諗住返去訓既..
1820 | 去左商場轉左個round..
1825 | 返到家家..
1930 | 媽媽又唔舒服..挨飯盒.[食唔落/___又冇菜!]
2000 | 想執下間房..懶了*一陣先~
2012 | 打blog..睇下facebook,,
2030 | still打緊..去左fb睇下相..[係相到玩尋人@v@]
2200 | 睇電視..msn..
一陣沖涼,,好支力-_____--"
仲未執過房~-0-
好緊張>v<8月返到黎..應該會有好結果~我有信心!!!./."
我要搵re:spect...同秋螢呢~/_________"
|