MIya *因為愛__||所以克服﹏
因為愛*所以克服障礙,,
 `彼此不會因吵架而分開..
orz_miya
暱稱: MIya*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1年 • 50lbs • 大碼...
自由意志*創作最燦爛既...
桃花劫。窮。自己
又一次回來了。我。長...
每一個LIKE..都是錢~
文章分類
全部 (461)
BAND SHOW* (13)
日記..日日記___*+ (344)
小品*文__+ (4)
好歌推介*+.. (33)
原創故事I*兩個靈魂的人,, (33)
散文*故事,, (29)
未分類 (15)
日誌統計
文章總數: 461
留言總數: 273
今日人氣: 46
累積人氣: 36257
2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


累透了的一天*-0- 分類: 日記..日日記___*+

8000   |   起身..[俾媽媽叫醒左-0-"]  訓過~
8030   |   起身..今次真係去刷牙洗面..
8045   |  孝民打黎..問我醒未..想叫我陪吤h總部,,
          |  咁早-0-唔好啦掛..11點先報到*
9000   |  上左一陣網,,真係慢到嘔*
9030   |   執野..準備出門  [部機熄極都reload-0- ]
9050   |  真係出門口啦~sms俾蝦子餅啦...
1010   |  臨出門口聽到勁大雨聲..拎返把遮走啦~
1017   |  上地鐵..打機*nds...
1038   |  到左香港站..放返nds..搵返個銀包..點知跌左張紙..
          |  有個好心人同我講..[點解唔幫我執返?!-________-"]
1057   |  行到過去總部..入到去報到,,billy打黎-_-"我聽左..
1110   |  收到消失有另一間既學生未到,,開TALK先,,唔等呇a*
1140   |  呇a到左啦~但係都講到七七八八..-0-
1210   |  聽到訓著中...=_________=zzZZ
1240   |  走得...要入沙田-0-"真係好攰,,,
1255   |  去到TIME SQUER..
1310   |  搭地鐵,,訓~  -0-"
1317   |  到尖咀,,行行行~行到去東鐵站,,far far far away 呢~ -/-
1327   |  岩岩有車..入到去又訓過,,訓到MKE,,又嚇醒左..
          |  [成日都驚訓過站-/-..精神又緊張了...]
1346   |  到左沙田圍..落車打俾?.但係我未訓醒..個袋好重-_-"
1400   |  上到坅峊?.真係支力到死..攬住坋薔狐}..
          |   借左奀i床訓~唔理咁多..攤陣先~
          |   攤左陣..知呇璆炙h電腦個邊..吨S知我醒左..吤H為嘈醒我,,
          |   之後唔理?.又訓過~ -v-b    真係醒左啦..坐係到望住?0-" 
          |   對眼好乾..去左滴眼藥水,,之後係到傾計啦~
          |   [傾咩就刪下一萬字啦~ -v- ]
1600   |  hea```中,,,
1630   |  個懶鬼,,又去訓..但係一陣又要出去-0-
1700   |  唔係我嗌都有電話嘈醒左?.
1715   |  終於捨得出門口,,,之後吨S追巴士了-v-"
1720   |  我都上車走lu..又訓著左...好唔想起身-_-"
1815   |  返到青衣..諗住返去訓既..
1820   |  去左商場轉左個round..
1825   |  返到家家..
1930   |  媽媽又唔舒服..挨飯盒.[食唔落/___又冇菜!]
2000   |  想執下間房..懶了*一陣先~
2012   |  打blog..睇下facebook,,
2030   |  still打緊..去左fb睇下相..[係相到玩尋人@v@]
2200   |  睇電視..msn..



一陣沖涼,,好支力-_____--"
仲未執過房~-0-

好緊張>v<8月返到黎..應該會有好結果~我有信心!!!./."
我要搵re:spect...同秋螢呢~/_________" 

2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


FRIST LOVE*宇多田光 分類: 好歌推介*+..

聽到呢一首歌..好想將佢送俾你聽...
唔知點解架啵,,聽到呢一首,,
真係好不期然咁諗起你..
唔經唔覺..識左都差唔多4個月..
你係一個好好既朋友..亦係一個好好既男朋友..
以前有咩事都淨係會講俾隻公仔知,,
好多野都收埋係心到.,
識左你之後..慢慢學識講出黎..雖然我滿口都係大話..
但係你都選擇信我..我先至可以慢慢咁放低隻公仔..
重新學識點去同人講真話..

我不是一個稱職的女朋友.. &wsp......

(閱讀全文)

2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


我只可以說句,,對不起* 分類: 日記..日日記___*+

今夜的話題..讓我火了..更讓你心痛了..
我只可以說句對不起..
我知道..從前,,不可以再搬出來討論..
我憎恨..是因為我愛你..
才覺得以前的都是傷害..
我憎恨..最大的理由是我忘不了..
並不是忘不了他的樣子...他的優點,,
[此人共沒什麼傻點可言..遲早的報應都有...]

忘不了的是..曾經的傷痛..
說過的形容*遍體鱗傷時..再塗上消毒水,,"......

(閱讀全文)