呢幾日真係悶到唔知想點,,
日日都係到煲卡通..連書都唔記得溫/________\"
今日出左上水搵佢食lunch喎..
真遠呢~,,,不過都冇所謂啦...都係想見一見佢之嘛..
去左食意粉..講真..我個d同佢地既應該都差唔多..
嗯嗯..哈哈*
食完又同佢hea左一陣先返工啦~
勁曬..行過去個陣..佢想拖我..
[都行到你學校啦~-_________-一陣俾人睇到點算?!]
正撇甩佢手之際..佢學校d人有個踩單車係後面閃出黎..
好彩姐-__-"唔係就有排佢煩...
好啦~之後就到我自己一個人行啦,,
行到上廣...撞到個net fd..say hi 就say bye啦~
入左去fortress,,有個sale..[仔來的,,-___-"]
話我電話隻溫泉熊可愛..
我嚇左一嚇,,咁岩佢又sms我喎,,,
之後咪走囉..xD
個SALE係咩樣就唔係好記得啦~,,,不過把聲都幾NICE既..
再兜去第到睇啦~,,,
我...我...我當失路-0-"
我個陣唔知個到係邊..惟有周維走..
之後見到個商場..行返上去就記得岩岩行過..嗯嗯...我好叻>V<
差唔多係時候走啦~冇錢啦/___\搭火車~
[返到青衣都係$6咋.... @0@]
係搭火車既時候..我好記得我係太和站訓著左..
醒返個陣..嚇死我,,我以為過左個站..
但唔係第一下知喎,,都唔知係邊..即係未到終點啦~
想訓多陣之際...個心離一離...
唔係喎...要係尖咀搭返去咪好遠囉,,
架車開啦~...車......原來先到火炭*
好..再訓多陣..到左沙田就醒啦..
係九龍塘轉車............[中間有D鎖碎野,,唔打啦~唔係有排未講完..]
12點幾..我仲煲緊守護甜心...-v-"
佢sms我喎..話玩緊隻"what a wonderful world."
但係個陣我一時間醒唔起..
之後佢打俾我啦~..唱左俾我聽....仲改左歌詞..
雖然有個詞語並不討好.\/. 但係個下有種好怪既感覺..-/////////-"
係笑緊..但係有眼淚流緊..好開心既一種感覺..
原來不需什麼禮物,,
也不需什麼回報..
感受到此刻的幸福*多謝你:)
從未試過的感覺,,更讓我喜歡你..=]
|