岩岩睇完死黨個XG.. 我真覺得..有時佢都幾黑人憎.. 永遠都會指人地錯..佢永遠都係一個"公理" 講真..做朋友既..真係要咁攻心計?! 你知佢既一切就得..人地想知你就要有秘密.. 要了解係全部..根本冇可能.. 再者,,你又了解你自己咩?! 可能你會話..你知自己想要咩..想點,, 但係人地唔會知囉..真係要有讀心術先可以做FD?! 好多時..人做野多過出聲..因為明知講黎都冇用.. 咁我可以點姐?! 我講呢D野..唔係想你點..只係想你知道,, 你點睇人地...人地點睇你囉.. 曾經有人同我講過~[唔係太記得條係乜水-_____-"] 唔好以為自己唔付出,,人地就可以無條件咁為你... 你冇成本..人地點做件貨俾你.. 係朋友圈子入面..你唔係中心.. 冇可能要依你去做事..或者去就晒你.. [我講咁多..唔該唔好駁我.. 因為我想你好好睇清楚,,你自己點對人...] 好多時都會要靠人地對眼先知自己係點.. 就算係幾唔岩聽..總有一邊先認錯.. 點解自己唔行一步..或者接受人地既歉意先?!=]
今日lunch之後既班主任堂.. 發生左件幾搞笑又恐怖既事../ " \ 咁話說我地張teacher's desk..呢就糷左.. 仲要係有人 "穿櫃筒底" xD 咁就換一張新啦.. 好啦...搬舊既個張走.. 發覺有一張"久違"了的student's desk.. 咁肥林就執啦..點知~~~ 有隻小強彈左出黎,,,其實都唔小啦,,,好大隻.......(閱讀全文)
今天他去了旅行..3天都不在香港,, [我可以放縱了-v-"]當然不會啦,,我還是第一次的,,捨棄不太重要的朋友..哈哈,,我的女朋友仍然在第一位呢~=P然而,,今天七點多收到他的sms,,可是太睏了..沒有覆,,再睡過..xD九時才惺惺松松的走去廁所..然後換衣去茶樓..回家才記起要做樂理功......(閱讀全文)