今日考作文個陣..
眼定定睇住個三題..唔知點揀*-0-
大佬牙..一題唔知咩既題型...
俾左一篇BLOG既頭一段,,我都唔知佢想點,,
人地用思欣打..你要用思賢寫經過同感受...
咁寫好快有思覺失調-V-"
第二篇係寫郊遊有感...
想點牙?!-0-
都唔知可以點寫,,雖然琴日都叫有睇過下..
第三篇我係唔會揀既~-0-
首先,,要我講論証..十年都唔記一個..
第二.,我都唔知佢想點,,
用動物去做實驗..咩違法生存權利..囧晒!
真係唔知點好..最後揀左第二篇去寫..
雖然我知一定唔僧高分得去邊..
尢其係我班主任睇就一定....
佢都係睇marking姐-0-..
好啦..講完考試..
本身都好地地..同kenny真係冇野可以講,,
人天生有把口俾你唔係淨係食野架!
好多野..唔係你做左出黎..人地就會明架~
你唔去解釋..就好似評論題有立場冇解釋..
你叫人點同你相處?!
琴晚如果我順你意去傾...你覺得有咩傾到..
到時盞令你更加憎佢地,,更加諗得負面..
你話我經歷既野唔夠你多..
其實我只係將好多野縮細去睇..無謂辛苦自己,,
講真..我都唔想到我個朋友咁囉,,
今日係操場到..我發你脾氣係憎你點解要拎住支放大鏡睇野..
你成日話wing對你點點點唔好,,
近朱者赤..近墨者黑..個一下就係好Q憎你..
我只係諗到一句..你同佢一模一樣!
偶爾放縱唔係唔得..但係好多野,,真係諗完就算啦,,
人生唔係好多時間..更加無謂蹝青春去討厭家"
呢一個所謂既屋企,,係你未有經濟基礎之下..
你仍然要靠佢..唔係既話..你揀讀書定做野丫?!
做野既..以你咁既學歷..真係搵鬼請*
到時兩頭唔到岸..真係喊都冇用..
你話"既無用 何徒勞"
計我話你只係 "有心議 就無心講"
不過同你講都冇用...你要係唔聽都冇野好同你講...
好啦....唔講呢d*
之後返到屋企,,同佢傾msn...
傾傾下..心血來潮想出街hea*
點知返到黎大獲野-_-"
係我講最後一句msn..
and also you're worried me...
but I stand in here just want to see anything clearly
點知有人會錯意..咁明明講緊讀書..
我咪想話睇下讀咩科囉..
唉∼傻佬牙,,我....我都掙扎左咁耐..
最後都揀左咁既決定..我唔會咁易放棄你囉..
但係..唉∼都係我表達上有問題/_\
不過都知你緊我既..=]
今日負能量都係多左d..不過算啦...應該好快冇事=]
|