MIya *因為愛__||所以克服﹏
因為愛*所以克服障礙,,
 `彼此不會因吵架而分開..
orz_miya
暱稱: MIya*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1年 • 50lbs • 大碼...
自由意志*創作最燦爛既...
桃花劫。窮。自己
又一次回來了。我。長...
每一個LIKE..都是錢~
文章分類
全部 (461)
BAND SHOW* (13)
日記..日日記___*+ (344)
小品*文__+ (4)
好歌推介*+.. (33)
原創故事I*兩個靈魂的人,, (33)
散文*故事,, (29)
未分類 (15)
日誌統計
文章總數: 461
留言總數: 273
今日人氣: 30
累積人氣: 36241
2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


考試x DaY 2,,中文 分類: 日記..日日記___*+

今日考作文個陣..
眼定定睇住個三題..唔知點揀*-0-
大佬牙..一題唔知咩既題型...
俾左一篇BLOG既頭一段,,我都唔知佢想點,,
人地用思欣打..你要用思賢寫經過同感受...
咁寫好快有思覺失調-V-"
第二篇係寫郊遊有感...
想點牙?!-0-
都唔知可以點寫,,雖然琴日都叫有睇過下..

第三篇我係唔會揀既~-0-
首先,,要我講論証..十年都唔記一個..
第二.,我都唔知佢想點,,
用動物去做實驗..咩違法生存權利..囧晒!
真係唔知點好..最後揀左第二篇去寫..
雖然我知一定唔僧高分得去邊..
尢其係我班主任睇就一定....
佢都係睇marking姐-0-..

好啦..講完考試..
本身都好地地..同kenny真係冇野可以講,,
人天生有把口俾你唔係淨係食野架!
好多野..唔係你做左出黎..人地就會明架~
你唔去解釋..就好似評論題有立場冇解釋..
你叫人點同你相處?!
琴晚如果我順你意去傾...你覺得有咩傾到..
到時盞令你更加憎佢地,,更加諗得負面..
你話我經歷既野唔夠你多..
其實我只係將好多野縮細去睇..無謂辛苦自己,,
講真..我都唔想到我個朋友咁囉,,
今日係操場到..我發你脾氣係憎你點解要拎住支放大鏡睇野..
你成日話wing對你點點點唔好,,
近朱者赤..近墨者黑..個一下就係好Q憎你..
我只係諗到一句..你同佢一模一樣!
偶爾放縱唔係唔得..但係好多野,,真係諗完就算啦,,
人生唔係好多時間..更加無謂蹝青春去討厭家"
呢一個所謂既屋企,,係你未有經濟基礎之下..
你仍然要靠佢..唔係既話..你揀讀書定做野丫?!
做野既..以你咁既學歷..真係搵鬼請*
到時兩頭唔到岸..真係喊都冇用..
你話"既無用  何徒勞"
計我話你只係 "有心議 就無心講"
不過同你講都冇用...你要係唔聽都冇野好同你講...

好啦....唔講呢d* 
之後返到屋企,,同佢傾msn...
傾傾下..心血來潮想出街hea* 
點知返到黎大獲野-_-"
係我講最後一句msn..
and also you're worried me...
but I stand in here just want to see anything clearly
點知有人會錯意..咁明明講緊讀書..
我咪想話睇下讀咩科囉..
唉∼傻佬牙,,我....我都掙扎左咁耐..
最後都揀左咁既決定..我唔會咁易放棄你囉..
但係..唉∼都係我表達上有問題/_\
不過都知你緊我既..=]


今日負能量都係多左d..不過算啦...應該好快冇事=]

2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


數學,,DAy 1*撐過了.. 分類: 日記..日日記___*+

昨天溫習到三點多就去睡了..
其實我八點左右就去睡,,到十一點多又醒來
本是希望到兩點起床溫習,,到六點去梳洗..
迎接第一天的考試..
其間家的電話不斷響,,似浪的一個接一個..
煩死了!  媽媽又走來拍門..
一下子真的想找什麼東西掟向門..
然而自己又拖著身去開門..
媽媽第一句就說..表哥來教數學..
問我去不去一起溫*
說真的,,我這三天都花了最少二十多小時........

(閱讀全文)

2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


作戰前預備*倒數3日... 分類: 日記..日日記___*+

話咁快又黎考試啦..真係好淆,,
但係開始已經唔驚數,,
但係會擔心文學同中史,,
講真-_-文學就話都有得教下,,
但係中史係係靠背囉..
但係來來去去又係呢個殺個..
個個又篡呢個,,再唔係就公公係到從中作梗..
一字既之曰︰煩!

由今朝講起先啦...
一大早俾表哥打黎嘈醒.......

(閱讀全文)