有天..聽到KENNY說,,
有人因為沒有在日誌中提及自己,,
所以又嘈了一小的架...
女孩子當然希望自己的名字或事出現在別的日誌上..
特別是男女朋友的關係,,
但..當然啦~這是一種表現,,你還知道我的存在...xD
不過,,各有各圈子,,說說笑笑也可以的...
都係用返口語..-V-"
唉~原來心酸個一下..都真係絃辛苦,,
我又冇人地好..又冇人地叻,,又冇人地有自信..
都唔明點解會布人揀我..
講真丫..有時聽完你講野..我要LOAD好耐先知..
當然唔開心會留係收線之後..
我唔想俾你知我係咁,,收左線..你可以唔知道,,
我亦會過一陣而唔記得,,所以*做人簡簡單單..
今日啦..
聽到有d事...雖然係想知多d..聽多d..
但係都會幾辛苦,,我係一個細路女.
.咁又點話..我又冇人地叻..
上一個係,,呢一個又係咁,,,
我咁差..[當然只係發下晦氣..唔係故意..]
我就係我..點解要同人比?!
我又唔係差到要排最尾...
千其唔好...做一個故事既延續..
我唔係一個配角,,唔係呢到做完一套..
就去另一邊做戲...話俾我知,,你唔係丫..
可以嗎?!
難道,,你以為我真的不介意?!.
真的很怕*____其實我膽子很小..縱使不依賴,,仍想有旁的扶持﹏
|