為什麼總是比不上妳?!
我自問我並不差過妳*
還記得我們仨人行嗎,,他向你表白嗎?!
我真的很妒忌妳,,但也不想跟妳絕交...
我很醜..但我很溫柔*
但我喜歡的人..
偏偏對你有感覺,,
我怕,,妳會把他們一一搶走,,
今日..去左唱k*
yuki唔見左銀包,,
成個氣氛都唔好..
係咁唱傷感歌..都唔知咩事-_-"
算!唱完k就去左銀中影貼紙相,,
死人細佬企係我後面想搶我鏡?!.\/.
唉~冇錢啦..點算?!
我知道..
係我身邊有好多唔多既異性轉係我身邊,,
可惜..我唔敢用心去投入,,
或者我應該學會完全放低,,
識下唔同既人..
我作既個故仔*楓..
我真係好鐘意你.....個名,,
我好想去認識你,,但係我好怕...
"就算你揀既唔係我,,我都會好開心,,因為你終於放低以前既事.."
作為朋友既我..雖然可能會眼紅..
不過都唔緊要..因為你的名字會永遠記係我心,,
曖昧是,每當她提及他的另一半時,你會萬箭穿心,卻又默默忍受。
|