今天是三月最後一天*
原來生我出黎既個個,,
都唔知我今日出世-_-
算啦,,都冇諗過要話俾人知..
記得既咪好朋友,,,唔記得既咪朋友囉*
哈哈,,
今年,,
都有唔少朋友陪我過,,
但係..亦少左好多人...
十六歲既呢一年..
好似過得好快..
下一年..我又換身份証,,
我已經睇唔到前途係點,,
我究竟要點做?!
我可以做d咩,,
我真係唔知
仲有冇幾耐既日子..
就要出去做野..
我知道冇可能一世讀書,,等人養
分手後的第九天..
一直在想,,你究竟是否喜歡了別的..
而跟我分手,,去追求你最愛的一個?!
密碼..你沒有改,,但我只是看了兩眼就沒再看,,
畢竟,,分手後,,就會有隔膜,,
朋友,,做不了的*大概應該學習忘記,,
我想,,這並不難..就算回憶有多深,,
我也可以沉醉自己..
說過..就算你有別的,,我也不會祝福你..
遍體鱗傷的是我..
你有曾想過我的感受?!待我溫柔,,吻我傷口嗎?!
你有六尺高..所以不會待我好..對吧?!
當我知道是沒可能的時候,,
我已經抽身離去,,
時間遂分遂秒漏逝,,
追不了的都已成回憶..歷史..
也沒有好的過,,
令世界變得再灰,,再黑..
|