今朝一早..唔知起身/_\" 唔係細佬出門口我都唔知醒...orz" 可能以前慣左打電話叫我啦,, e+靠自己啦*\口/ 好啦,,拿拿林返學.. 之後又齥居居坐係到 [差d想打個車字..-v-"] 開卷啦...今日考reading*writing*listening.. reading就到text 3已經想訓.. 完全冇晒心機,, 好彩都捱到..做晒,,>v<"......(閱讀全文)
今日同楓,,琳去左唱k,, 唉~好唔開心..係咁發癲 [點解唔俾我唱IQ博士啊?!-口-"] 哈哈..都係講下笑姐,, 之後又去打機,, 例牌MARIO CAR同太鼓..仲有個唔知咩,, 好似係喪屍個味野..-v-" 好啦,,有人同我挑啵,, 玩太鼓..-vv- 最後咪又係我羸x......(閱讀全文)